Bekymra:(

Takk jenter! Da ringer jeg føden idag bare for å høre !! Kjenner masse liv, men kjennes liksom så øm ut, og jeg blir jo så nervøs med en gang da! :/

Usj, nå blir jeg nervøs igjen !! Kanskje jeg skal ringe føden imorra bare for å ha snakka med dem ?!

Det var ikke meninga å skremme deg :(

Du kjenner masse liv, har ingen smerter, og ingen blødninger.
Det skal veldig mye til for at det går galt. Det er stort sett mor som får mest plager.

Jeg skrev bare hva som kan gå galt.
Er du bekymret ringer du føden og hører. Det er bedre med en telefon for mye enn en for lite :D

Som skrevet over her, så stoler jeg mere på føden enn på legevakta når det kommer til svangerskap.

Det var ikke meninga å skremme deg :(

Du kjenner masse liv, har ingen smerter, og ingen blødninger.
Det skal veldig mye til for at det går galt. Det er stort sett mor som får mest plager.

Jeg skrev bare hva som kan gå galt.
Er du bekymret ringer du føden og hører. Det er bedre med en telefon for mye enn en for lite :D

Som skrevet over her, så stoler jeg mere på føden enn på legevakta når det kommer til svangerskap.
Er bare gla for råd og svar, så tusen takk :) Har ringt føden nå og de ville jeg skulle ringt igår og fått meg inn på en sjekk ! Skulle uansett komme nå, så da er jeg på vei ! Håper alt står bra til :)

Uff bare slapp av så mye du kan da. Ville ringt føden ja : ) stoler ikke på legevakta når det kommer til graviditet..

Samme her. Tenker at de ikke har spesialkunnskap på det området.
Forrige svangerskap ringte jeg rett til føden da jeg på julaften passende nok tissa noe som så ut som julebrus.. var ikke redd for at det var blødning fra livmoren pga det kom bare når jeg tissa,men ringte allikevel føden og forklarte. Jeg hadde ikke lyst til å diskutere med noen på tlf og så komme på legevakta og sitte der og vente i evigheter.
Den gang var jeg ca 5 mnd på vei.
Men jeg hadde nok ringt føden uansett fra 24 uker siden det er da de kan gjøre noe for babyen.

Men det var bare hva jeg ville gjort altså. Du har jo kjent liv etter du fælt så det er sikkert ikke noe å være redd for :)

Jeg ringte idag tidlig og det var de glade for! Skulle alltid ringe direkte til dem ja:) Ville ha meg inn til sjekk så nå har jeg hatt ctg registrering og ulyralyd:) Alt så fint ut og jeg kunne reise hjem så lenge det var ett døgn siden det hadde skjedd å jeg ikke hadde hatt noen blødning eller sammentrekninger ! Fikk beskjed om å ta det med ro de neste dagene å gå forsiktig ;)

Jeg ringte idag tidlig og det var de glade for! Skulle alltid ringe direkte til dem ja:) Ville ha meg inn til sjekk så nå har jeg hatt ctg registrering og ulyralyd:) Alt så fint ut og jeg kunne reise hjem så lenge det var ett døgn siden det hadde skjedd å jeg ikke hadde hatt noen blødning eller sammentrekninger ! Fikk beskjed om å ta det med ro de neste dagene å gå forsiktig ;)

Bra at alt så bra ut da.
Må si jeg blir litt skremt når man får så forskjellig beskjed på legevakta.. derfor jeg heller ringer føden for de har spesialkompetanse ;)

Er bare gla for råd og svar, så tusen takk :) Har ringt føden nå og de ville jeg skulle ringt igår og fått meg inn på en sjekk ! Skulle uansett komme nå, så da er jeg på vei ! Håper alt står bra til :)

Godt alt stod bra til nå da :D

Da vet vi det alle mann til neste gang, at man ringer føden :D

Bra at alt så bra ut da.
Må si jeg blir litt skremt når man får så forskjellig beskjed på legevakta.. derfor jeg heller ringer føden for de har spesialkompetanse ;)
Ja, d syns jeg faktisk er veldig dårlig at de ikke ga beskjed om på legevkta!! Kunne jo bedt meg ringe føden i alle tilfeller! Men nå har jeg lært:)

Ja, d syns jeg faktisk er veldig dårlig at de ikke ga beskjed om på legevkta!! Kunne jo bedt meg ringe føden i alle tilfeller! Men nå har jeg lært:)
Ja ikke sant.. de regna sikkert med at det ikke var noe farlig ut fra informasjonen de fikk. Men syns uansett de skulle bedt deg å ringe føden når du er kommet så langt. Det burde egentlig være standard svar, de sier det de tenker og så kan de legge til "men ring føden allikevel". Ja ja.

Back
Topp