God lørdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg stod opp med guttene ca 7.30. VI har brukt litt tid på badet og spiser frokost foran barne-tv nå!
Mannen har blitt lovet å sove ut i dag, så det skal han få lov til!
T og jeg skal gå til byen med søs og ungene for å se Fantasia på kino kl 13. Det er birken i dag, så jeg gidder ikke tenke på å dra ut med bilen før i kveld :p Vi bor slik til at vi blir truffet av kø og megatrafikk uansett hvilken vei vi kjører!
Det blir koselig å dra på kino alene med T. Mannen og Lillebror skal komme trillende etter, så jeg håper vi klarer å time det med mating.
Og så tiner jeg morsmelk til han til i kveld! Gleder meg veldig til å komme oss ut en tur :D

God dag! :)
Lite liv her idag også! o_O
Idag skal jeg vaske soverommet og mannen skal trekke nettverkskabel gjennom hele leiligheta slik at vi får tv via fibernett :confused: Er ganske flott vær, så tror vi skal ut i skogen å gå en tur i tillegg! :)
Ellers har vi lite planer, skal ut å handle noe godt til middag og så blir det nok film i kveld! :)
Bæreomslaget er kommet så det er på vask og håper det er tørt til i morra når vi skal ut på tur :D

God dag! :)
Lite liv her idag også! o_O
Idag skal jeg vaske soverommet og mannen skal trekke nettverkskabel gjennom hele leiligheta slik at vi får tv via fibernett :confused: Er ganske flott vær, så tror vi skal ut i skogen å gå en tur i tillegg! :)
Ellers har vi lite planer, skal ut å handle noe godt til middag og så blir det nok film i kveld! :)
Bæreomslaget er kommet så det er på vask og håper det er tørt til i morra når vi skal ut på tur :D

Fint med skogstur da! :D
SÅ bra det kom =) Håper det tørker fort da! :D

Fint med skogstur da! :D
SÅ bra det kom =) Håper det tørker fort da! :D
Mannen mente vi skulle sprayimpregnere det for at det skal være mer vannavstøtende...hva tror du? Er det vanntett?
Snuppa har for øvrig IKKE glemt sugeteknikken for amming, hun var visst bare ikke sulten de siste to-tre nettene!!! :D For i natt har hun sugd og sutta og smatta og svelgt og tømt fulle pupper 4 ganger :D Laga til og med koselyder i søvne mens hun spiste, "mm-mmhmmm" :rolleyes:

Jeg tror omslaget er likt dette, bare annen versjon: http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=product_info&cPath=530&products_id=3739
Jeg har det samme som deg, bare en litt eldre utgave og jeg HAR IKKE HETTEN :eek:
(vurderte å stjele din, før hun sendte :p)
Vannavvisende, står det.
Men impregnering hørtes ikke dumt ut!
Synes den hetta var sååå nydelig! Glad du ikke stjelte den :p ;)
JA, holder at det er vannavvisende, går jo ikke gå skogstur i plassregn akkurat ;)

DA har vi fått til ringslynga! Tøyet hadde snurr i ringene, derfor jeg ikke fikk til å justere riktig :p
Lille kengubarnet :rolleyes:
CIMG28972_zps5d7c4b2e.jpg

Pappan likten den også, så nå går nok den gamle babybjørnen som han bruker til husarbeid i søpla ;)

CIMG29012_zps14e7bc83.jpg

Mornmorn!
Vesla tok tidlig morgen i dag (kl.05 ca) :p
Etter mye makking, tok mannen henne med ned hvor hun sovna. Og der ble de værende, for kl.09.39 våkna jeg og skjønte ikke hvor mine kjære hadde litt av.:p
Har ingen planer for dagen, annet enn å prøve å lure med vesla ut i bæresele.;)

DA har vi fått til ringslynga! Tøyet hadde snurr i ringene, derfor jeg ikke fikk til å justere riktig :p

Pappan likten den også, så nå går nok den gamle babybjørnen som han bruker til husarbeid i søpla ;)

Så flott! =)
Ser veldig fint ut :D

Mornmorn!
Etter mye makking, tok mannen henne med ned hvor hun sovna. Og der ble de værende, for kl.09.39 våkna jeg og skjønte ikke hvor mine kjære hadde litt av.:p
Hehe. Lykke til mer luringen =)
Det kan hende at det går veldig fint når dere først kommer der ut og i bevegelse :D

Hehe. Lykke til mer luringen =)
Det kan hende at det går veldig fint når dere først kommer der ut og i bevegelse :D
Hehe.. Takk for det!:)
Bruke selen på bytur i går og lot vogna stå igjen hjemme. Gikk veldig fint da, men tror faktisk det er mer/stivere klær som gjør henne sint.:p
Kjøpte den brukte Reflex-dressen og solbriller i går, så nå er vi klar for påske! ;)
Når har du på solbrillene egentlig? I dag er det overskya her, men pga snøen så er det veldig lyst fordi.

Hehe.. Takk for det!:)
Bruke selen på bytur i går og lot vogna stå igjen hjemme. Gikk veldig fint da, men tror faktisk det er mer/stivere klær som gjør henne sint.:p
Kjøpte den brukte Reflex-dressen og solbriller i går, så nå er vi klar for påske! ;)
Når har du på solbrillene egentlig? I dag er det overskya her, men pga snøen så er det veldig lyst fordi.
bruker solbrillene selv om det er overskya vi, jeg tenker at sålenge jeg selv føler for solbriller bør hun også ha det på ;) Gleder meg til å prøve bæreomslaget vi har kjøpt brukt, for da slipper vi den tykke vinterdressen inni sela :D

Mornmorn!
oioi, tidlig dag ja! tror jeg hadde vært rimelig muggen så tidlig på morran/natta :p

Emmeth sov lite i natt, så vi sto opp kl 7:) men går fint, han sover godt på dagen, så da er det overkommelig;) har idag vært på europris og kjøpt lørdagsgodt:D:p vært innom butikken også og kjøpt meg litt øl, fikk så lyst på og kose meg med en øl til kvelden:) laget boller med ungene, rydda og støvsugd huset og igang med kles vask. Vært ute og lekt og ungene også og skal nå snart spise middag:):):)

Så stilig:D:D:D:D den så jo kjempegod ut;)

Emmeth sov lite i natt, så vi sto opp kl 7:) men går fint, han sover godt på dagen, så da er det overkommelig;) har idag vært på europris og kjøpt lørdagsgodt:D:p vært innom butikken også og kjøpt meg litt øl, fikk så lyst på og kose meg med en øl til kvelden:) laget boller med ungene, rydda og støvsugd huset og igang med kles vask. Vært ute og lekt og ungene også og skal nå snart spise middag:):):)
Herremin så effektiv du er! :o
Alt bra med dere?

Vi storkoste oss på kino, dog de sendte en bra spesiell film for aldersgruppen.
Så møtte vi mannen og Lillebror og gikk på cafe etterpå!
Lille sover litt i vognen nå, og det passer bra. Så får han vært våken og spist godt før vi skal ut.
T blir straks hentet av søs, han har pakket kofferten sin selv og gleder seg veldig til å overnatte :D

Jøye meg, du får gjort mer på en dag enn jeg får på ei uke;)
Flinka! :)

Back
Topp