God lørdag!

Jøye meg, du får gjort mer på en dag enn jeg får på ei uke;)
Flinka! :)

Enig i den! Synst det er vanskelig nok å få tid til å spise og lage den nødvendige maten jeg. Huset vasker jeg når sambo leker med snuppa og baking har jeg ikke tid til. Siden jeg bare har ett barn sp antar jeg at det er tidsfordelingen min det er noe galt med ;-p

Herremin så effektiv du er! :o
Alt bra med dere?

Vi storkoste oss på kino, dog de sendte en bra spesiell film for aldersgruppen.
Så møtte vi mannen og Lillebror og gikk på cafe etterpå!
Lille sover litt i vognen nå, og det passer bra. Så får han vært våken og spist godt før vi skal ut.
T blir straks hentet av søs, han har pakket kofferten sin selv og gleder seg veldig til å overnatte :D

He he, effektiv veit jeg nå ikke om jeg er, men får ikke ro i kroppen om jeg ikke får gjort det jeg føler jeg selv skal;) Så artig med kinotur:D synes vel storebror var skikkelig stas?:p hvilken film så dere?:) så gøy med overnatting hos tante:D:D:D flink han er som pakker sin egen sekk;):p:D

Jøye meg, du får gjort mer på en dag enn jeg får på ei uke;)
Flinka! :)

Ha ha, neida:D tullejenta mi:p:D er heldig som har pappa her nå, vært her siden onsdag og kjørte meg til butikken og sånt idag, det hjelper masse på det altså;)

Ha ha, neida:D tullejenta mi:p:D er heldig som har pappa her nå, vært her siden onsdag og kjørte meg til butikken og sånt idag, det hjelper masse på det altså;)
så flott at du får hjelp og avlastning da! Det må være deilig! Hvordan går det i heimen?

Enig i den! Synst det er vanskelig nok å få tid til å spise og lage den nødvendige maten jeg. Huset vasker jeg når sambo leker med snuppa og baking har jeg ikke tid til. Siden jeg bare har ett barn sp antar jeg at det er tidsfordelingen min det er noe galt med ;-p
haha, samme her, kanskje det er latskapen som tar oss? :p ;) :eek:

Jeg og Hermine har vært på besøk hos mamma/bestemor i ettermiddag mens pappan har kosa seg hjemme med organisering i boden :p Han skal strekke nettverkskabel fra fiberboksen som er inni boden, langs med alle veggene og til tv'n på andre siden av stua slik at vi får tv-signal via fibernettet. Har antenne på veggen ute nå, og tv-signalene er søppel! o_O Så han måtte tømme og organisere hele boden vår (som var et eneste stort kaos) slik at han kommer til for å strekke kabel der inne. Så jeg tok med meg snuppa og drakk kaffe og spiste is og hvetebakst hos mamma sålenge :p Nå er snuppelure i seng og vi skal kose oss med kylling og film!

Hei på dere!
Jeg er helt utslitt i dag - hehe. Stod opp med guttene klokken 06:00. Etter frokost og litt kos var det avgårde på babysvømming for meg og Daniel. Deretter rett hjem og pakke ned vogn og diverse før vi tok turen til Leo's lekeland. Kameraten vår som er på besøk, og sønnen hans som bor her i byen med moren sin, var med oss der. Og der var vi i FIRE timer! I løpet av den tiden ammet jeg kun en gang, og det ble mye tull ved puppen pga all støyen. Så da vi kom hjem hadde jeg DEN sprengte puppen - hehe.
Har blitt en del tulling ved puppen i det siste - lurer på om han er for nysgjerrig.. så jeg vurderer å begynne å pumpe meg og heller gi på flaske.. men får se hva som skjer.

I kveld har han fått spise masse mer avokado/banan mos. Var urolig etter å ha sovet en halvtime (sovnet ved puppen 19:30), men etter 30-45 min hvor jeg var mer eller mindre inne hos han og holdt han mesteparten av tiden så tror jeg han har tatt kvelden. Blir spennende å se hvor lenge det går før han vil ha mat i natt.

Hei på dere!
Jeg er helt utslitt i dag - hehe. Stod opp med guttene klokken 06:00. Etter frokost og litt kos var det avgårde på babysvømming for meg og Daniel. Deretter rett hjem og pakke ned vogn og diverse før vi tok turen til Leo's lekeland. Kameraten vår som er på besøk, og sønnen hans som bor her i byen med moren sin, var med oss der. Og der var vi i FIRE timer! I løpet av den tiden ammet jeg kun en gang, og det ble mye tull ved puppen pga all støyen. Så da vi kom hjem hadde jeg DEN sprengte puppen - hehe.
Har blitt en del tulling ved puppen i det siste - lurer på om han er for nysgjerrig.. så jeg vurderer å begynne å pumpe meg og heller gi på flaske.. men får se hva som skjer.

I kveld har han fått spise masse mer avokado/banan mos. Var urolig etter å ha sovet en halvtime (sovnet ved puppen 19:30), men etter 30-45 min hvor jeg var mer eller mindre inne hos han og holdt han mesteparten av tiden så tror jeg han har tatt kvelden. Blir spennende å se hvor lenge det går før han vil ha mat i natt.
oioioi, man kan bli smårar av mindre ja! (snakker om Leo's lekeland!!!) ;)
Vel, jeg pumper jo men er jammen meg ikke lett å få i vesla flaska heller altså! :eek: o_O Har funnet ut at om jeg har smykke på meg så har hun noe å plukke på mens jeg gir flaske, eller at jeg lar henne rive meg i håret :p Men enkelte ganger gir jeg meg over og har tv'n på så hun har noe å kikke på når hun spiser, den er jo verre når man ammer da :p ;)
Hermine får enda bare velling på kvelden, men sov faktisk fra 20-01 i går kveld på 150ml velling :D Vurderer å begynne å gi litt avocado før vellingflaska også, men skal gjøre oss ferdig med grøttilvenninga først, så det ikke blir så mye nytt på en gang ;)

så flott at du får hjelp og avlastning da! Det må være deilig! Hvordan går det i heimen?

Ja, hjelper veldig mye han er her og hjelper til;):D og ungene er veldig glad i morfar:rolleyes: det går bare bra. Sambo blir bedre dag for dag:) og alle har det veldig bra. Er bare litt opptatt om dagen, men får ta det igjen når jeg får noe søvn;):D

Ja, hjelper veldig mye han er her og hjelper til;):D og ungene er veldig glad i morfar:rolleyes: det går bare bra. Sambo blir bedre dag for dag:) og alle har det veldig bra. Er bare litt opptatt om dagen, men får ta det igjen når jeg får noe søvn;):D
godt å høre! Har tenkt på dere ;) Skjønner godt du er opptatt ja, får håpe du får bedre søvn snart så du får skravla mer :p ;)

Back
Topp