Freeeeedag!

Joda, det er jo det! og hun blir jo mett av "bare" melk, hun blir nok mettere av mm på flaske enn "puppeungene", for de har jo ikke tid til å ammes lengre :p Han ene dreiv bare å klep mora si i puppen, tygde på den og snudde seg bort :eek: Får ikke mye melk i seg på den måten :p ;)
Nope, det er helt klart. Men så er de finurlige disse ammeungene, og regulerer inntaket veldig greit selv :D

Nope, det er helt klart. Men så er de finurlige disse ammeungene, og regulerer inntaket veldig greit selv :D
En av få fordeler med pumpinga er at melkemengden går ikke ned selv om hun får annen mat, på den måten har jeg melk til overs til å lage grøt på o.l. :D

En av få fordeler med pumpinga er at melkemengden går ikke ned selv om hun får annen mat, på den måten har jeg melk til overs til å lage grøt på o.l. :D
Fantastisk :D
Har hewlt glemt pumpiingen de siste dagene jeg :o

Ja, jeg må det. Men har allerede mistet tellingen på mengden i fryseren :p
synes aventbegrene er så kjekke for man kan helle små skvetter med fersk melk oppå den allerede fryste melka :D (leste jeg på ammehjelper eller i den boka om amming vi fikk fra sykehuset) Slik får man samla opp til hele måltider i hvert beger ;) Viktig at man ikke heller en større mengde fersk melk i enn hva som allerede er i begret, slik at ikke den fryste melka begynner å tine!!!

synes aventbegrene er så kjekke for man kan helle små skvetter med fersk melk oppå den allerede fryste melka :D (leste jeg på ammehjelper eller i den boka om amming vi fikk fra sykehuset) Slik får man samla opp til hele måltider i hvert beger ;) Viktig at man ikke heller en større mengde fersk melk i enn hva som allerede er i begret, slik at ikke den fryste melka begynner å tine!!!
Ja det kan man med store syltetøyglass og :D
HEhe. Jeg samler i det meste. Har brukt fryseposer mye og da =) De tar så liten plass og melken tiner fort!

Lillebror sovnet i litt bedre tid i dag, ca kl 20 :)
Håper alle får en fin natt!!!!
:)

Har fått til glutenfrie gnagekjeks:D
De blei så harde at ingenting gikk i oppløsning i snuppas munn men hun gnaga og sutta på den, og brukte den som hammer:D
Vis vedlegget 8466

Lillebror sovnet i litt bedre tid i dag, ca kl 20 :)
Håper alle får en fin natt!!!!
:)
Hermine hadde en dupp fra 18.15-18.45 men var likevel trøtt kvart over åtte! Bruker bare litt lengre tid på å sovne da, så vi lå og kosa i 20 minutter før hun sovna:rolleyes:

Har fått til glutenfrie gnagekjeks:D
De blei så harde at ingenting gikk i oppløsning i snuppas munn men hun gnaga og sutta på den, og brukte den som hammer:D
Vis vedlegget 8466
Får ikke opp bildet jeg?
Lillebror spiste banan i dag. Han elsket det og tygger ivrig når han klarer å bite av en bit :D

NÅ ser jeg =)
Herlig!

Får ikke opp bildet jeg?
Lillebror spiste banan i dag. Han elsket det og tygger ivrig når han klarer å bite av en bit :D
Hehe, så herlig da!
Tror Hermine bare ville ha sutta på den om hun fikk en hel banan i hånda:p

Hehe, så herlig da!
Tror Hermine bare ville ha sutta på den om hun fikk en hel banan i hånda:p
Det trodde jeg også at han skulle. Men gutten tygger jo som bare det!

Det trodde jeg også at han skulle. Men gutten tygger jo som bare det!
Men tror du det spiller noen rolle at han har fått hel mat fra starten av og ikke mosa mat først? Da jeg så hvordan hun styra med den kjeksen så tenkte jeg for meg selv at om hun skulle spist seg mett på det viset ville hun ha sittet med matbordet hele dagen :eek: :p

Men tror du det spiller noen rolle at han har fått hel mat fra starten av og ikke mosa mat først? Da jeg så hvordan hun styra med den kjeksen så tenkte jeg for meg selv at om hun skulle spist seg mett på det viset ville hun ha sittet med matbordet hele dagen :eek: :p
Han har jo fått små mengder moset mat er par ganger siden 4 måneder. Gulrot, eple, avokado. Men ikke skjønt greia og ikke vært interessert. Derfor har vi ikke stresset med det. Orket ikke styret med skjemating når det måtte "presses" på.
Det er ikke lenge og mange ganger han har fått hel mat, men jeg fascineres av hvor naturlig det er for han!
Den bananen tror jeg han kunne spist opp om jeg lot han :-p
Men jeg aner ikke om det er pga sult, kløende gommer eller smak.
Tviler på han er veldig sulten, slik som han pupper, men det har skjedd en kjempestor forandring når det gjelder interesse for mat den siste uken. Han følger med på når vi spiser, gaper og strekker seg mot maten vår. Det gjorde han ikke før forrige helg :-p
Men det føles veldig bra å la han styre så mye selv, spesielt når det hele kommer så naturlig!
T brukte lang tid på å skjønne at grøten/mosen skulle bakover i munnen og vi matet, matet, matet om igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor vi stresset. Han var tydelig ikke klar!

ImageUploadedByBV Forum1363392356.922217.jpg
Slik gav jeg den for at den ikke skulle bli så glatt :)

Back
Topp