Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta den med deg hit!Tja, levere noen søknader til NAV også hente en marsipan kake
Greide ikke å vente lengre så bestilte en deilig nydelig liten marsipan kake til meg idag
MEN skulle funnet noen å spise den med tror jeg![]()
hæ, ta den med dit?? Nei nei du må komme hitTa den med deg hit!Jeg kan hjelpe deg..
![]()
Haha...okai da! Hadde vært koselig med en kjøretur nå på morgenkvisten!hæ, ta den med dit?? Nei nei du må komme hit
Nå har jo jeg bestilt og snart betalt den![]()
Ja, kjøre mens det blir varmere må jo være braHaha...okai da! Hadde vært koselig med en kjøretur nå på morgenkvisten!![]()
HihiJa, kjøre mens det blir varmere må jo være bra![]()
Det er deilig!Iingenting, og det føles BRA!![]()
Må få det til litt oftereDet er deilig!![]()
Gulvasken springer ikke fra degHihiKanskje vi heller kan ta det en annen dag?? Må seriøst vaske gulvene her
![]()
Hihi...hybelkaninene mine kan helt klart springe snart!Gulvasken springer ikke fra degMen det gjør kaken
![]()
Da finner dem vell veien ut selv da??Hihi...hybelkaninene mine kan helt klart springe snart!![]()
HÆ VASKE GULV HVA ER DET?HihiKanskje vi heller kan ta det en annen dag?? Må seriøst vaske gulvene her
![]()
Kanskje jeg bare skal sette opp verandadøra??Da finner dem vell veien ut selv da??![]()
Hehe...har glemt det litt selv..HÆ VASKE GULV HVA ER DET?![]()
Hvordan gjør jeg det liksom