For oss som har prøvd lenge

Gratulerer turteldue, kjempedeilig å ha lappen :) har du snakket med gyn?
teite tr, den skulle jo ikke komme til noen av dere, missi1 eller bina! Men ser ut til at pergoen virker missi12 :)
lykke til på oppkjøring, mum loves her baby, det kommer til å gå fint! :)

Ja, sålenge jeg ikke havner i noen uvandte situasjoner så tror jeg det skal gå bra. Jeg får lett panikk og blir stressa når ting ikke går etter "planen":.. heff... sommerfugler ja! :P

første gang, vikeplikt... og sensor hadde en inngripen...

Åhhh... sånn fra høyre? Heff.. jeg må bare holde hodet kaldt. Er ikke et alternativ å stryke engang! Min mann har justert arbeidstid 45 min for å kunne levere/hente i bhg - i tillegg er det 9 timers regel for å ha barna i bhg. Og han må tilbake til 7-15 jobbingen.. i tillegg så KAN jeg ikke ta meg mer fri fra jobben.. jeg MÅ bestå.. jeeez.. *nerver*

Åhhh... sånn fra høyre? Heff.. jeg må bare holde hodet kaldt. Er ikke et alternativ å stryke engang! Min mann har justert arbeidstid 45 min for å kunne levere/hente i bhg - i tillegg er det 9 timers regel for å ha barna i bhg. Og han må tilbake til 7-15 jobbingen.. i tillegg så KAN jeg ikke ta meg mer fri fra jobben.. jeg MÅ bestå.. jeeez.. *nerver*
mhm høyre regelen...
og hvem kjører når i feks kryss... etcetc...

Kjipt at tanta kom Bina. God bedring til deg :) Håper du blir fort frisk :) Er tett og hoster selv, kjedelig :(
Håper ikke du får det samma drittet jeg har fått. Ligget rett ut med feber siden fredag kveld. Kjempe tett i brystet og har bronkitt.legen mente virus, men fikk medisin for bronkitten. Tanta tenker jeg ikke på. :)

Håper ikke du får det samma drittet jeg har fått. Ligget rett ut med feber siden fredag kveld. Kjempe tett i brystet og har bronkitt.legen mente virus, men fikk medisin for bronkitten. Tanta tenker jeg ikke på. :)
Jeg begynte på fredag jeg også. Lørdagen var værst. Tror ikke jeg har hatt feber, men jeg har en litt stygg hoste. Men håper det går over snart :)

stakk innom gyn når jeg var i byn i dag og fikk time i mai, men innstrukser om primolutt og dobbel pergo.

stakk innom gyn når jeg var i byn i dag og fikk time i mai, men innstrukser om primolutt og dobbel pergo.
Krysser fingrene for at det klaffer på neste runde da :) har du fått tr eller? Sikkert ikke siden du må gå på primolutt, men ;)

nope ikke ennå... tar en test til i helgen og er den negativ så tar jeg ut pergotimen og primolutten på mandag/tirsdag.

Da er TR i anmarsj etter bruk av primolut.
Men blir ikke pergo :-(
Vi har valgt å bryte forholdet.
Mulig jeg er skikkelig bitch, men største grunn til brudd er hans datter.
Til de av dere som kjenner meg, så er dette noe som jeg vil fortelle familie og venner først.
Trenger ikke å la de få høre det på bygda.

Til de av dere som kjenner meg, så er dette noe som jeg vil fortelle familie og venner først.

Huff.. så trist med brudd :(
Sender deg en klem <3

Er ikke koselig, nei.
Takk for klem ❤

Uff, så trist :( ingen mulighet for at dere finner tilbake til hverandre igjen? Sender deg en god klem <3

Back
Topp