to på rad.Hadde du pausemnd mellom med m eller tok du pergo to mnd på rad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
to på rad.Hadde du pausemnd mellom med m eller tok du pergo to mnd på rad?
Kan jeg spørre hvor du går? Fikk samme beskjed fra min gyn... Men min gyn var ikke noe tess, så har byttet og her snakker vi andre boller! Sjekket eggleder om de er tette? Sjekket livmoren om det kan være noe inni der? Min gyn trodde kanskje at jeg har polypp inni det som ødelegger for å bli gravid, så fått henvisning til sykehus, og imens prøve noe annet enn pergotime, siden den ikke er så bra for alle, så skal begynne på femar. Lykke tilDet er jo greit å viteMen fikk beskjed fra gyn at jeg skulle ha pausemnd i mellom! Denne mnd er det for sent å begynnne uansett. Gyn sa at pergo sitter så lenge i kroppen at msn får en gratis effekt i pausemnd, derfor skulle jeg visst ha det.
Holder til på sørlandet. Har ikke sjekket tette eggledere nei. Har tatt innvendig ul, og gyn sa at livmoren såg fin ut. De hadde vell sett på ul om det var noe i livmoren? Gyn vil jeg skal ta pergokurene før eventuelt videre utredning og hjelp. Hva er forskjellen på femar og pergo? (Og hvordan sjekker man om man har tette eggledere?)Kan jeg spørre hvor du går? Fikk samme beskjed fra min gyn... Men min gyn var ikke noe tess, så har byttet og her snakker vi andre boller! Sjekket eggleder om de er tette? Sjekket livmoren om det kan være noe inni der? Min gyn trodde kanskje at jeg har polypp inni det som ødelegger for å bli gravid, så fått henvisning til sykehus, og imens prøve noe annet enn pergotime, siden den ikke er så bra for alle, så skal begynne på femar. Lykke til![]()
Stooor klem til deg snuppa <3æsj! kan jeg få klage her??? jeg er så lei!!! føler alle rundt meg blir så lett gravide og lykkelige og friske barn. og de tar det så forbanna forgitt og! akkurat som det er en selvfølge! veldig naive!!
og her sitter jeg! prøvd siden 2011. mista 2 ganger! HYYYL! noen dager er dritt
Du har veldig lov til å klageæsj! kan jeg få klage her??? jeg er så lei!!! føler alle rundt meg blir så lett gravide og lykkelige og friske barn. og de tar det så forbanna forgitt og! akkurat som det er en selvfølge! veldig naive!!
Du har så absolutt rett til å klage! Klem <3æsj! kan jeg få klage her??? jeg er så lei!!! føler alle rundt meg blir så lett gravide og lykkelige og friske barn. og de tar det så forbanna forgitt og! akkurat som det er en selvfølge! veldig naive!!
Hmm.. Pleier de å bygge seg opp?Vis vedlegget 8633
Eltest idag. Igår fikk jeg ikke testet. El vært tror dere?
Lov til å klage! Forstår deg skikkelig godt...æsj! kan jeg få klage her??? jeg er så lei!!! føler alle rundt meg blir så lett gravide og lykkelige og friske barn. og de tar det så forbanna forgitt og! akkurat som det er en selvfølge! veldig naive!!
Spørr om å få sjekket egglederHolder til på sørlandet. Har ikke sjekket tette eggledere nei. Har tatt innvendig ul, og gyn sa at livmoren såg fin ut. De hadde vell sett på ul om det var noe i livmoren? Gyn vil jeg skal ta pergokurene før eventuelt videre utredning og hjelp. Hva er forskjellen på femar og pergo? (Og hvordan sjekker man om man har tette eggledere?)
egentlig ikke. Hadde noe som lignet eggehviteutflod på lørdagen, men da var jeg ikke hjemme i det hele tatt, ikke fikk vi lagt inn aksjer eller testet heller... velvel, fikk gjort litt moro i går kveld da, skal teste igjen i ettermiddag, så får vi se =)Hmm.. Pleier de å bygge seg opp?
Jeg skjønnerSpørr om å få sjekket egglederjeg gjorde det hos gyn, sprøytet vann gjennom et kateter oppi livmora
ikke vondt
greit å prøve pergotime først
min gyn mente at femar var bedre, siden det hjalp også på slimhinne for å bli gravid
men femar koster litt mer
koster 200kr for ti tabletter
men det brydde ikke akkurat jeg meg så mye om
på GU så han en form inni livmoren som han var usikker på var noe, men syns det lignet på en polypp, så han to ul bilde og sender dette med henvisning til sykehus. Jeg fikk masse god hjelp og mer nyttig info av denne gyn
![]()
Æsj så kjedelig. Neste får se å funke ordentlig.crap! Clare Blue digital (vanlig) suger har fått to ugyldige tester på rad no. og denne gangen så gjorde jeg ALT etter bruksannvisningen! CRAP!
Går nå her å venter på el, håper den kommer om noen dagerHei jenter
Hvordan går det?
Her er det en dag igjen med pergo.
Men dette kommer til å bli en syk PP. Har kjent strekk i livmorområde siden dag 2-3 med tr. Var ferdig me tr på mandag, men kjenner fremdeles en form for strekk.
Jaja, er enda to uker til EL, så har god tid
Ellers da? Hva gjør dere på en torsdag?
Her er det full helgevask
Gubben vasker på loftet og skifter på senga, mens jeg tar stue, kjøkken, bad og gang + tørke støv