Skravletråd 13.mars!

Så heldig du er!!:D Her er det alltid meg som tar lillegutt på nettene i uka..:(
Det er slitsomt... Her fikk jeg hjelp av helsesøster til å overbevise han om at nå måtte hn trå til om natta. Holdte på å kollapse når vi var på 8 mnd kontrollen pga underskudd av søvn så lenge. Så etter noen netter med skrik og avvenning av kosepupp så fikk han et litt annet syn på min hverdag ;)
 
Det er slitsomt... Her fikk jeg hjelp av helsesøster til å overbevise han om at nå måtte hn trå til om natta. Holdte på å kollapse når vi var på 8 mnd kontrollen pga underskudd av søvn så lenge. Så etter noen netter med skrik og avvenning av kosepupp så fikk han et litt annet syn på min hverdag ;)
Så bra han har fått opp øyne!;)
Vi pleier å dele på nettene i helgene i det minste...men i uka skal jo min kjære tidlig opp for jobb..
Men han er snill og leverer de to eldste i barnehagen hver dag da..og det hjelper jo!:D
 
Uff...er han urolig? Håper tennene snart bryter gjennom hos ham!:)
Men da får du deg ihvertfall ny mobil da? ;)
Så ikke denne før nå jeg;)
Alvin var veldig urolig i går, han er jo vanligvis et skikkelig sovedyr, men det var han ikke i går:S

Ja, hadde jo egentlig tenkt ny mobil, har holdt av en ut dagen i dag:p
Men sambo er så jævla snusfornuftig og synes at vi kan levere den andre til reperasjon siden den bare er 1 år gammel.
BAH!:p Har fått den av han i gave så vil ikke gå heelt imot han på den. Men får se hva jeg gjør;)
Jeg vil ha ny;)
 
Så ikke denne før nå jeg;)
Alvin var veldig urolig i går, han er jo vanligvis et skikkelig sovedyr, men det var han ikke i går:S

Ja, hadde jo egentlig tenkt ny mobil, har holdt av en ut dagen i dag:p
Men sambo er så jævla snusfornuftig og synes at vi kan levere den andre til reperasjon siden den bare er 1 år gammel.
BAH!:p Har fått den av han i gave så vil ikke gå heelt imot han på den. Men får se hva jeg gjør;)
Jeg vil ha ny;)
Haha:D Er noe dritt med fornuftige mannfolk!:p
 
Samma her...verste jeg vet å stå opp til et rotehus;)
Bra jeg ikke er alene om det da ;)
Men håper kvelden i dag blir bedre enn igår så jeg får litt bedre tid med mannen før det er natta :)
 
Bra jeg ikke er alene om det da ;)
Men håper kvelden i dag blir bedre enn igår så jeg får litt bedre tid med mannen før det er natta :)
Krysser fingre for det!:D Litt kjærestetid på kveldstid må man ha..;)
 
Back
Topp