Skravletråd 13.mars!

Om hun er så gammel er nok shopping mer en belønning enn straff ja ;)
husarbeid er nok ikke populært for en 17 åring, så det kan jo funke.
vi har å glede oss til våre frøkner blir 17, blir nok mange utfordringer!

håper dere får en fin siste sangsamling :) høres koselig ut!

når våkner han for dagen? Krysser fingrene for at det er ny tann på vei som gjør det ;)
Vi har kost oss masse, humøret steg med litt piano og sang :D Han våkner 6.30...Det er forsåvidt en grei tid å stå opp på det, til vanlig..Men, ikke nå når han har vært våken en time eller to midt på natta...:)
 
BAH! Alvin sover dårlig i dag - blir gal!
Kan ikke de tennene komme snart da.
Og i dag fikk jeg endelig nytt batteri til mobilen, så viser det seg at det er mobilen og ikke batteri som det er noe feil med.

I dag er dagen:S
 
Idag har jeg ryddet og støvsugd kåken. Pakka ned vogna jeg har solgt og har elektriker på besøk :p wehu!

Varmekablene på badet funket plutselig ikke, også finner elektrikeren ut at de gamle eierne har trikset det til og koblet ulovlig inni veggen. Flott! Gjorde meg kjempe rolig :p

Sendt fra min Samsung
 
God formiddag jenter :) Her fikk jeg sove til 10.30 i dag. Utrolig deilig for lillegutt har begynt å tulle på natta igjen:eek: Er våken hver time og tuller. Har ei lillesøster på besøk som er ute i praksis her og da er det litt vanskelig med opp ned metoden hvis hun skal være uthvilt til en 8 timers arbeidsdag. Bare to dager igjen så kan vi ta en tørn på han igjen ;)
God ettermiddag!:) Hørtes deilig ut å sove lenge! Supert å ha mulighet til det når nettene er trøblete..
 
BAH! Alvin sover dårlig i dag - blir gal!
Kan ikke de tennene komme snart da.
Og i dag fikk jeg endelig nytt batteri til mobilen, så viser det seg at det er mobilen og ikke batteri som det er noe feil med.

I dag er dagen:S
Uff...er han urolig? Håper tennene snart bryter gjennom hos ham!:)
Men da får du deg ihvertfall ny mobil da? ;)
 
Idag har jeg ryddet og støvsugd kåken. Pakka ned vogna jeg har solgt og har elektriker på besøk :p wehu!

Varmekablene på badet funket plutselig ikke, også finner elektrikeren ut at de gamle eierne har trikset det til og koblet ulovlig inni veggen. Flott! Gjorde meg kjempe rolig :p

Sendt fra min Samsung
Flink du er!:D
Uææhh...så ekkelt med ulovlige koblinger! :confused: Flott det ikke har skjedd noe mer alvorlig enn at de sluttet å virke...
 
Vi har kost oss masse, humøret steg med litt piano og sang :D Han våkner 6.30...Det er forsåvidt en grei tid å stå opp på det, til vanlig..Men, ikke nå når han har vært våken en time eller to midt på natta...:)

ja da skjønner jeg det er tidlig! Er han bare lys våken på natta da?

Så bra at sangsamlingen ble suksess i dag også trass lite søvn ;)
 
God formiddag jenter :) Her fikk jeg sove til 10.30 i dag. Utrolig deilig for lillegutt har begynt å tulle på natta igjen:eek: Er våken hver time og tuller. Har ei lillesøster på besøk som er ute i praksis her og da er det litt vanskelig med opp ned metoden hvis hun skal være uthvilt til en 8 timers arbeidsdag. Bare to dager igjen så kan vi ta en tørn på han igjen ;)


Så fantastisk å få sove frampå! Men det er du vel unt om han tuller slik på natten. noe som plager han eller er han komt inn i en ond sirkel?
 
ja da skjønner jeg det er tidlig! Er han bare lys våken på natta da?

Så bra at sangsamlingen ble suksess i dag også trass lite søvn ;)
Ligger og gnur, snur seg og blir etterhvert lys våken ja...Håper det enten bare er en periode eller tenner:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ligger og gnur, snur seg og blir etterhvert lys våken ja...Håper det enten bare er en periode eller tenner:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

får håpe det. Er slitsomt i lengden med lite sammenhengende søvn.
hjelper det med dentinox?
 
får håpe det. Er slitsomt i lengden med lite sammenhengende søvn.
hjelper det med dentinox?
Ja, verst er det faktisk at han blir så sutrete på dagen. Har ikke prøvd dentinox...Får se ann noen dager først før jeg evnt prøver:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Idag har jeg ryddet og støvsugd kåken. Pakka ned vogna jeg har solgt og har elektriker på besøk :p wehu!

Varmekablene på badet funket plutselig ikke, også finner elektrikeren ut at de gamle eierne har trikset det til og koblet ulovlig inni veggen. Flott! Gjorde meg kjempe rolig :p

Sendt fra min Samsung
Det hørtes fryktelig skummelt ut :eek: mye rart folk finner på for å slippe elektriker regninga :confused:
 
Daer vi hjemme etter en lang dag!!
Snuppa snakker og koser seg og vil ikke sove! Huff men hun sovner vel snart
 
Daer vi hjemme etter en lang dag!!
Snuppa snakker og koser seg og vil ikke sove! Huff men hun sovner vel snart
Håper alt har gått bra, og du har fått ordnet det du skulle!:)
Hehe..lille snuppa har vel mye på hjertet da...krysser fingre for at hun sovner snart;)
 
Håper alt har gått bra, og du har fått ordnet det du skulle!:)
Hehe..lille snuppa har vel mye på hjertet da...krysser fingre for at hun sovner snart;)
Altfor mye har hun på hjertet idag!
Og irriterer meg skikkelig å være avhengig av andre til å kjøre oss for hun er fortsatt våken og antar det har noe med at vi ikke var hjemme før kl var 7 og hadde da hvert ute i nesten 7 timer!!!
 
Endelig er det tid for bv på mor i huset ;)
jeg sovna da jeg amma frøkna jeg gitt, og våkna rett 20.05 og da oppdaga eg at hun bare hadde fått en pupp, så da måtte jeg få henne til å spise fra den andre og. Så legginga tok tid i kveld :p

og jeg blir vel sittende oppe utover fordi jeg nå ikke er trøtt...
 
Back
Topp