Skravletråd tirsdag 12.mars :)

Det vil jeg tro:p *rister på hodet og vurderer å ringe noen med hvite frakker*
tror naboene her vil det samme, hehe, for de tror nok at de har fått ei gal dame som nabo som får skikkelig latterkrampe av alt
 
tror naboene her vil det samme, hehe, for de tror nok at de har fått ei gal dame som nabo som får skikkelig latterkrampe av alt
Hehe...sitter å gapskratter for seg selv:p

Men hvordan går det med deg, Shadow? Hvor bor du? Funnet noen jobb?
Hvordan er det å plutselig være langt unna mannen?
 
Hehe...sitter å gapskratter for seg selv:p

Men hvordan går det med deg, Shadow? Hvor bor du? Funnet noen jobb?
Hvordan er det å plutselig være langt unna mannen?
Går vel greit, akkurat nå har jeg leiligheten til min tante for denne uka da hun er på hytta ;)
Men har kanskje funnet noe nå da, står bare på kattene så håper jeg kan ha katter der :)
Jobb er ikke funnet men driver å prøver å søke, er ikke lett bare det har jeg funnet ut :p
Er ikke lett å være så langt unna mannen, men prøver å ikke tenke på det og heller tenke på det som må gjøres
 
Går vel greit, akkurat nå har jeg leiligheten til min tante for denne uka da hun er på hytta ;)
Men har kanskje funnet noe nå da, står bare på kattene så håper jeg kan ha katter der :)
Jobb er ikke funnet men driver å prøver å søke, er ikke lett bare det har jeg funnet ut :p
Er ikke lett å være så langt unna mannen, men prøver å ikke tenke på det og heller tenke på det som må gjøres
Synes du er flink, jeg!!:)
Står på og styrer for deg og lille snuppa.. Håper snart alt faller på plass for deg!:)
 
Går vel greit, akkurat nå har jeg leiligheten til min tante for denne uka da hun er på hytta ;)
Men har kanskje funnet noe nå da, står bare på kattene så håper jeg kan ha katter der :)
Jobb er ikke funnet men driver å prøver å søke, er ikke lett bare det har jeg funnet ut :p
Er ikke lett å være så langt unna mannen, men prøver å ikke tenke på det og heller tenke på det som må gjøres
Da håper jeg du får lov til å ha kattene dine der sånn at dere får dere plass å bo :)
Og så håper jeg at du Snart får jobb. Det vil jo gjøre tilværelsen noe lettere tenker jeg.

Håper mannen også får seg turistvisum. Har dere planer om når eller?
 
Back
Topp