Er det nå vi skal referer til Eddie Murphy: "HALF!"What? Da burde han jo ikle gitt deg alt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det nå vi skal referer til Eddie Murphy: "HALF!"What? Da burde han jo ikle gitt deg alt!!!
nei, nå sniker jeg fortsatt i skåla daI alle dager!!! Sånt kan man da ikke gjøre!!
nei, sa at neste gang får han dele likt i to skåler, som til ungerWhat? Da burde han jo ikle gitt deg alt!!!
hvorfor ikke det da?Hehe!
Svigermor tilbød vin. Har så lyst på, men tør ikke i kveld
Får passe på å telle de - sånn at det blir HEEELT likt!nei, sa at neste gang får han dele likt i to skåler, som til unger![]()
Haha.. Hva er det du ikke liker av snacks?!Sjokolade, glad i mørk sjokolade med appelsin eller blåbær, og popkorn med dipp og veldig glad i salt lakris også.. nammanamme![]()
Lillebror var litt urolig før leggetidhvorfor ikke det da?
Skulle akkurat til p foreslå å telleFår passe på å telle de - sånn at det blir HEEELT likt!
hehe, ja da er det kanskje best å la væreLillebror var litt urolig før leggetid
Ammet mye i dag. Og går våknet han akkurat på grensen til at jeg kunne amme, så da måtte jeg få han til å holde ut litt.
tror jeg fikk størsteparten da, siden jeg muncha mens han vaska opp og kokte pumpaFår passe på å telle de - sånn at det blir HEEELT likt!
hehe, ja da er det kanskje best å la være![]()
Nam! Jeg etterlyser en mørk sjokkis som har samme nøter og frukt som fruktnøtt!Før svangerskapet elska jeg lakris.og var ikke noe begeistra for sjokolade, men nå har det snudd om!! Liker godt sjokolade med nøtter, som fruktnøtt, helnøtt osv. Jaaaam!![]()
da jeg var gravid dreiv jeg å sniffa på rødvin for hadde såååå lyst på det hele tida, enda jeg egentlig ikke er noen stor vindrikkerJa je fant ut det. Enda det lukter så godt her!
Alt man får lyst på, Hehe!da jeg var gravid dreiv jeg å sniffa på rødvin for hadde såååå lyst på det hele tida, enda jeg egentlig ikke er noen stor vindrikker![]()
Hahaha.. så søt du er!da jeg var gravid dreiv jeg å sniffa på rødvin for hadde såååå lyst på det hele tida, enda jeg egentlig ikke er noen stor vindrikker![]()
Bra jeg ikke dillet på det. Blir litt dårlig i magen av melkHahaha.. så søt du er!
Jeg hadde cravings på melk. Drakk utallige mange liter hver dag, både vanlig melk og litago.![]()
Litt dumt at jeg ikke har kommet på dette før, men her er oppskrifta på å få til mange innlegg;Alt man får lyst på, Hehe!
Hehe! Jeg tømte en skål potetgull før jeg la meg, jeg tror det holderLitt dumt at jeg ikke har kommet på dette før, men her er oppskrifta på å få til mange innlegg;
Man setter ei skål med favorittgodisen foran seg, og for hvert innlegg man skriver så får man ta seg en bit.. DOING IT!!![]()
Hehe.. Sitter og koser meg med hasselnøttperler. Mmm!Hehe! Jeg tømte en skål potetgull før jeg la meg, jeg tror det holder
Fikk lyst på sjokkis da men!