Favorittsnacks!?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva spiser dere helst for å kose dere?

Biff og løk potetgull er farlig godt for meg!
Ellers blir det mest nøtter og mørk sjokolade :-)

Surt smågodt er tingen for meg! Men liker nå det meste som heter sjokolade og smågodt. Chips en sjelden gang.

Surt smågodt er tingen for meg! Men liker nå det meste som heter sjokolade og smågodt. Chips en sjelden gang.

Sjokolade og smågodt er godt. Men jeg unngår det så godt jeg kan for kroppen min klarer ikke å stoppe :-p
Har også fått litt aversjoner mot det som er for søtt :(

Sjokolade og smågodt er godt. Men jeg unngår det så godt jeg kan for kroppen min klarer ikke å stoppe :p
Har også fått litt aversjoner mot det som er for søtt :(
Etter jeg flytta fra exen min som spiste chips daglig har jeg vært veldig lite lysten på chips

Etter jeg flytta fra exen min som spiste chips daglig har jeg vært veldig lite lysten på chips
Hehe det skjønner jeg!
Jeg merker hvor mye mer jeg koser meg moderat nå som jeg ikke spiser alt slikt så ofte som før. Høsten vi bestemte oss for p prøve på barn første gang veide jeg 20 kilo mer enn nå!! Og dit skal jeg ikke igjen :-p

Popcorn er tingen for meg! Kan spise uante mengder av det :-) merkelig nok klarte jeg ikke lukta eller synet av popcorn da jeg var gravid..hehe

Hehe det skjønner jeg!
Jeg merker hvor mye mer jeg koser meg moderat nå som jeg ikke spiser alt slikt så ofte som før. Høsten vi bestemte oss for p prøve på barn første gang veide jeg 20 kilo mer enn nå!! Og dit skal jeg ikke igjen :p
Det er bra jobba! Tror barn har en veldig god innflytelse på oss. Jeg og mannen min spiser mye sunnere og mye mindre nå enn før vi ble foreldre.

Popcorn er tingen for meg! Kan spise uante mengder av det :-) merkelig nok klarte jeg ikke lukta eller synet av popcorn da jeg var gravid..hehe

Her og!!Popcorn er fantastisk.Kan tømme en pose alene på tre-to-en:-)
Og kjempemais.Det er snackset sitt det!!

Sjokolade, glad i mørk sjokolade med appelsin eller blåbær, og popkorn med dipp og veldig glad i salt lakris også.. nammanamme:D

Her og!!Popcorn er fantastisk.Kan tømme en pose alene på tre-to-en:-)
Og kjempemais.Det er snackset sitt det!!

Hehe..bra det ikke bare er meg :-) jeg spiser av og til flere pakker mikropop på en lørdag..blir mobba av alle vennene mine for de sier at dersom det står godteri på bordet så rører jeg det ikke, men popcornskåla står plutselig i fanget mitt ;-) ei veninne av meg som jeg traff i sommer og ikke hadde sett på to år ble overrasket da jeg forsynte meg med smågodt..hehe..jeg visste ikke at jeg ikke spiste godteri omtrent selv før det..

Det er bra jobba! Tror barn har en veldig god innflytelse på oss. Jeg og mannen min spiser mye sunnere og mye mindre nå enn før vi ble foreldre.
Takk!
Jeg tok av meg endel kilo før begge graviditetene pga syklus på styr og generelt usunnhet!
Nå er jeg snart på det jeg var på før Lillebror! Men skulle så gjerne kommet bedre i gang med styrketrening!

Hehe..bra det ikke bare er meg :-) jeg spiser av og til flere pakker mikropop på en lørdag..blir mobba av alle vennene mine for de sier at dersom det står godteri på bordet så rører jeg det ikke, men popcornskåla står plutselig i fanget mitt ;-) ei veninne av meg som jeg traff i sommer og ikke hadde sett på to år ble overrasket da jeg forsynte meg med smågodt..hehe..jeg visste ikke at jeg ikke spiste godteri omtrent selv før det..
Popcorn er utrolig digg da :)

Mexikansk potetgull med salsa og rømme:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

salt lakris er min favoritt! :D Og potetgull med dill! :rolleyes: Men det får man kun i sverige o_O OG Cherry coke! :D

Glad jeg har snacks her nå ellers hadde jeg gått på veggen av alle fristelsene!

mannen kom og tok fra meg baconcrispskåla, for han mente jeg hadde spist "min part" og resten var hans :smiley-angry016

Back
Topp