Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Surt smågodt er tingen for meg! Men liker nå det meste som heter sjokolade og smågodt. Chips en sjelden gang.
Etter jeg flytta fra exen min som spiste chips daglig har jeg vært veldig lite lysten på chipsSjokolade og smågodt er godt. Men jeg unngår det så godt jeg kan for kroppen min klarer ikke å stoppe
Har også fått litt aversjoner mot det som er for søtt![]()
Hehe det skjønner jeg!Etter jeg flytta fra exen min som spiste chips daglig har jeg vært veldig lite lysten på chips
Det er bra jobba! Tror barn har en veldig god innflytelse på oss. Jeg og mannen min spiser mye sunnere og mye mindre nå enn før vi ble foreldre.Hehe det skjønner jeg!
Jeg merker hvor mye mer jeg koser meg moderat nå som jeg ikke spiser alt slikt så ofte som før. Høsten vi bestemte oss for p prøve på barn første gang veide jeg 20 kilo mer enn nå!! Og dit skal jeg ikke igjen![]()
Popcorn er tingen for meg! Kan spise uante mengder av detmerkelig nok klarte jeg ikke lukta eller synet av popcorn da jeg var gravid..hehe
Her og!!Popcorn er fantastisk.Kan tømme en pose alene på tre-to-en
Og kjempemais.Det er snackset sitt det!!
Takk!Det er bra jobba! Tror barn har en veldig god innflytelse på oss. Jeg og mannen min spiser mye sunnere og mye mindre nå enn før vi ble foreldre.
Popcorn er utrolig digg daHehe..bra det ikke bare er megjeg spiser av og til flere pakker mikropop på en lørdag..blir mobba av alle vennene mine for de sier at dersom det står godteri på bordet så rører jeg det ikke, men popcornskåla står plutselig i fanget mitt ;-) ei veninne av meg som jeg traff i sommer og ikke hadde sett på to år ble overrasket da jeg forsynte meg med smågodt..hehe..jeg visste ikke at jeg ikke spiste godteri omtrent selv før det..
Har et stort glass med vann jeg!! Mmmmmm så godt!!Glad jeg har snacks her nå ellers hadde jeg gått på veggen av alle fristelsene!
Hehe!Har et stort glass med vann jeg!! Mmmmmm så godt!!
I alle dager!!! Sånt kan man da ikke gjøre!!mannen kom og tok fra meg baconcrispskåla, for han mente jeg hadde spist "min part" og resten var hans![]()
What? Da burde han jo ikle gitt deg alt!!!mannen kom og tok fra meg baconcrispskåla, for han mente jeg hadde spist "min part" og resten var hans![]()