Stille nei... hehe...trykk på F5Nå ble det stille her??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stille nei... hehe...trykk på F5Nå ble det stille her??
Spise kan du gjøre i morgen!hva er det jeg er? Måtte hente ostesmørbrødene og laderen til babycallen.... Og så jeg som ikke ville vi skulle stoppe klokka!![]()
Tror jeg hadde vært veldig strøken da. Mye på en gang hos dere...Ja det har vært en slitsom tid, for resten av oss har vært syke også.
Yeyh, alt hjelperSkal prøve å svare på litt tråder her i kveld, i håp om at juni12 vinner krigeneller ihvertfall slår april13
![]()
Er på app, men trykker refresh hele tiden. Tror det går FOR fortStille nei... hehe...trykk på F5
da funker ikke F5 =PEr på app, men trykker refresh hele tiden. Tror det går FOR fort![]()
ForhåpentligvisHåper det bare jevner seg ut når jeg er ferdig![]()
Har forresten Mac noen F5?Stille nei... hehe...trykk på F5
Heiiii! Hyggelig å høre fa deg! Her er det bare å slenge seg medMå vel kanskje bare beklage mitt fravær, men det har vært så mye sykdom og annet som har skjedd her hjemme.
Har bare ikke hatt tid.
Håper alle har det bra.
Klem fra meg![]()
Ja det var mye for oss, men heldigvis har vo fått hjelp av besteforeldre som har hatt storebror innimellomTror jeg hadde vært veldig strøken da. Mye på en gang hos dere...
Er ikke stilleMen nå ble det stile!
FantastiskSkal prøve å svare på litt tråder her i kveld, i håp om at juni12 vinner krigeneller ihvertfall slår april13
![]()
Funker dårligAha...
da funker ikke F5 =P
Men om noen sniker så gjør jo ikke det noe. Da skriver De Mindre selvDet er 28 stk inne på juni 2012 nå
(håpe ikke 20 av dem er snikere)![]()
Det veit jeg ikke... men skal evetuelt vært på den allerøverste linja, mellom F4 og F6Har forresten Mac noen F5?
Kunne tenke meg en refresh button.. istedet for å gå opp i adressefeltet og trykke på enter .. ikek at det er så ille stress da, men sparer jo kanskej 3 sekunder![]()
3 sec er mye!!Har forresten Mac noen F5?
Kunne tenke meg en refresh button.. istedet for å gå opp i adressefeltet og trykke på enter .. ikek at det er så ille stress da, men sparer jo kanskej 3 sekunder![]()
Nettopp de kan snoke så mye de bare vil;-)Vi har ikke tid ihvertfall! Konkurrentene må gjerne gjøre det![]()
Har ikke hatt noe problem med tregt.. kommer med en gang jeg opdaterererEr ikke stilleMen tror det tar tid å laste opp siden
![]()