Hei på degMå vel kanskje bare beklage mitt fravær, men det har vært så mye sykdom og annet som har skjedd her hjemme.
Har bare ikke hatt tid.
Håper alle har det bra.
Klem fra meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på degMå vel kanskje bare beklage mitt fravær, men det har vært så mye sykdom og annet som har skjedd her hjemme.
Har bare ikke hatt tid.
Håper alle har det bra.
Klem fra meg![]()
Det er sant!! Haha!!Håper 20 av dem er snikere jeg! Da sniker de her isteden for å skrive inne hos seg selv![]()
Ja, veldig effektivt!Hahahah... en annen måte å gjøre det på =P
Så smart!!La ut en mld på FB, og sa at flk fikk hute seg inn hit.. håper jeg ble hørt![]()
ut på byenHva er vi med på?![]()
... det hørtes slitsomt ut =(Ja takk som spør.
Akkurat nå begynner det å komme seg her.
Hele februar gikk med til sykdom for hele familien, men spesielt for Esther.
Først det forferdelige virus infeksjonen hun hadde i halsen som førte til en ukes tid på sykehus, så bare får dager etter at vi kom hjem fikk hun omgangssyken som varte over en uke, og så til slutt forkjølelse og stygg hoste.
Og midt i alt dette fikk hun 2 tenner i tillegg.
Hun er fortsatt snørrete og hosten henger litt igjen, men formen virker myyye bedre![]()
Hakke tid å snoke, må skrive jo;-)Det er 28 stk inne på juni 2012 nå
(håpe ikke 20 av dem er snikere)![]()
Håper det bare jevner seg ut når jeg er ferdigHehe.. Det skjønner jeg. Jeg blir også skeiv for hun tar kun en av puppa hvert måltid![]()
La ut en mld på FB, og sa at flk fikk hute seg inn hit.. håper jeg ble hørt![]()
Ja, ikke sant!Hakke tid å snoke, må skrive jo;-)
Vi har ikke tid ihvertfall! Konkurrentene må gjerne gjøre detHakke tid å snoke, må skrive jo;-)
Er det ikke klatremus som er det?![]()
Hihi.. Vi tenker likt;-)Håper 20 av dem er snikere jeg! Da sniker de her isteden for å skrive inne hos seg selv![]()
Så bra! HihiSkal prøve å svare på litt tråder her i kveld, i håp om at juni12 vinner krigeneller ihvertfall slår april13
![]()
Det liker viSkal prøve å svare på litt tråder her i kveld, i håp om at juni12 vinner krigeneller ihvertfall slår april13
![]()
Bra jobba;-)La ut en mld på FB, og sa at flk fikk hute seg inn hit.. håper jeg ble hørt![]()