Joda, så lenge de får mat så, og jeg kasta inn en brødskalk!Tror ikke egentlig det heller er lov?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, så lenge de får mat så, og jeg kasta inn en brødskalk!Tror ikke egentlig det heller er lov?![]()
JAJA! funker på alle, men på gubben må du sikkert låse![]()
Joda, så lenge de får mat så, og jeg kasta inn en brødskalk!![]()
Her og, hvordan ellers tror dere vi har klart og klatre så høyt på Topplista?Veldig vanlig her ihvertfall![]()
Det har jeg gjort lengeJeg bruker det på gubben jeg![]()
Godt poengHer og, hvordan ellers tror dere vi har klart og klatre så høyt på Topplista?![]()
Var egentlig deg jeg truaBlir du trua?![]()
Neida...vi skal bare snakke om kjedelige tingNå våkna golla mi, hun er for høymeldt til å putte inn i skapet, så vi skravles senereikke snakk om noe spennende da mens jeg er borte!!
Lukter litt surt men...Det er der du hiver matavfallet med andre ord![]()
Så flink du er på en søndagHei jenter! Hva skjer her? Jeg har smårydda litt til vi får besøk etterpå! Har lagt bort et tonn med rene klær. Det er så kjedelig!! Blæ
Er det en ting jeg kan love deg så er det at du kommer til å gå glipp av masse morro!Nå våkna golla mi, hun er for høymeldt til å putte inn i skapet, så vi skravles senereikke snakk om noe spennende da mens jeg er borte!!
Var egentlig deg jeg trua![]()
Hei jenter! Hva skjer her? Jeg har smårydda litt til vi får besøk etterpå! Har lagt bort et tonn med rene klær. Det er så kjedelig!! Blæ
Joda, men de hopper gjerne over rekeskallet, og da blir det en litt sur stank inni der...Har ikke unga matvett?![]()
Ja, men er ikke så mye matavfall der for hiver inn bikkja innimellom ogDet er der du hiver matavfallet med andre ord![]()
Gjorde visst detHÆ? Truer du meg??