Så flink du er på en søndagakkurat nå snakker vi om fri barneoppdragelse og dressur på mannen
![]()
Hehe... Greit at det ikke ser helt bomba ut da vi får besøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er på en søndagakkurat nå snakker vi om fri barneoppdragelse og dressur på mannen
![]()
Her skjer det som vanlig masse intelligente ting!!![]()
Nei, typ stappe unga inn i skap så vi kan sitte på bvHehe... Greit at det ikke ser helt bomba ut da vi får besøkOi.. sånn typ la ungen leke i veien så finner han ut hva som skjer selv????
hehhe...eller type vi putter dem i et skap for å få arbeidsroHehe... Greit at det ikke ser helt bomba ut da vi får besøkOi.. sånn typ la ungen leke i veien så finner han ut hva som skjer selv????
Alltid!Her skjer det som vanlig masse intelligente ting!!![]()
Ikke tregt på appen, men blir kastet ut hele tidenNå er det plutselig pc som er treg her???
Bare hos meg eller?
Nei, typ stappe unga inn i skap så vi kan sitte på bv![]()
Det blir jeg også...derfor jeg tenkte å prøve pc litt..Ikke tregt på appen, men blir kastet ut hele tiden![]()
Det var en veldig god ide!!!Haha... Da vet jeg hva jeg må gjøre for å få skrevet noe her! skal kanskje bare låse døra så besøket mitt ikke kommer seg inn etterpå også eller?
hehhe...eller type vi putter dem i et skap for å få arbeidsro![]()
Det er lurt, og koble fra dørklokkaHaha... Da vet jeg hva jeg må gjøre for å få skrevet noe her! skal kanskje bare låse døra så besøket mitt ikke kommer seg inn etterpå også eller?
Viktig å huske på det, ja!!Haha... Man må jo ikke glemme hva som er viktigst her i livet nei! BABYVERDEN![]()
Det er lurt, og koble fra dørklokka![]()
Joda, men de hopper gjerne over rekeskallet, og da blir det en litt sur stank inni der...![]()
Oh yeah!!Veldig viktigVi er kremen av kremen
![]()
Helt enig! Prøv å fortell dem det du også da...kanskje de hører på deg?De bør være fornøyd med det de får synes jeg!!