Barnehage

Tror vi får plass på den rett ved. er optimistisk iallefall. :D Hvordan er det å få plass der dere vil i kommunene deres?
 
Tror vi får plass på den rett ved. er optimistisk iallefall. :D Hvordan er det å få plass der dere vil i kommunene deres?

Aner ikke, så her er det bare å vente og se. Men er optimistisk jeg også ;)
 
Tror vi får plass på den rett ved. er optimistisk iallefall. :D Hvordan er det å få plass der dere vil i kommunene deres?
Håper håper håper jeg får den på 1. plass!
 
Vi har fått plass på førstevalget i bhg her vi bor, men har også søkt i en annen kommune (der vi muligens skal flytte). Har enda ikke fått svar der. Venter spent :)
 
Jeg svetter bare ved tanken :/ Lillegutt kan ikke gå i noen av barnehagene i kommunen (samboeren starter på jobb klokka 7 så kan ikke levere, jeg har ikke førerkort så må ha levert ferdig innen klokka 6:55 om jeg skal være på skolen til 8:15), så har søkt i Trondheim. Så om vi ikke får flyttet til Trondheim innen 5. august er vi f*cked..
 
Rolf står på venteliste, har bare søkt på en barnehage.
 
Jeg svetter bare ved tanken :/ Lillegutt kan ikke gå i noen av barnehagene i kommunen (samboeren starter på jobb klokka 7 så kan ikke levere, jeg har ikke førerkort så må ha levert ferdig innen klokka 6:55 om jeg skal være på skolen til 8:15), så har søkt i Trondheim. Så om vi ikke får flyttet til Trondheim innen 5. august er vi f*cked..
Wups :p Er det ikke lettere å bare få førerkort? :p
 
Oi? Det hadde jeg ikke tørt å sjanset på :p

Jeg har ikke lappen, og nærmeste bhg bortsett fra den jeg har søkt på ligger over 2 mil herfra uten bussforbindelse :p
 
Jeg svetter bare ved tanken :/ Lillegutt kan ikke gå i noen av barnehagene i kommunen (samboeren starter på jobb klokka 7 så kan ikke levere, jeg har ikke førerkort så må ha levert ferdig innen klokka 6:55 om jeg skal være på skolen til 8:15), så har søkt i Trondheim. Så om vi ikke får flyttet til Trondheim innen 5. august er vi f*cked..

Planlegger dere å flytte? :)
 
Jeg dør av spenning. Har søkt plass til 12.August, og gruer meg til hun skal starte. Det kommer nok til å gå bra da.
 
Søkt men ikke fått svar enda. Men snakket med sjefen i barnehagen jeg vil E skal gå i. Og hun var ganske sikker på at E fikk plass der med mindre det var mange barn med spesielle behov som hadde blitt søkt inn. Men er spent på email eller brev som kommer =)
 
Jeg svetter bare ved tanken :/ Lillegutt kan ikke gå i noen av barnehagene i kommunen (samboeren starter på jobb klokka 7 så kan ikke levere, jeg har ikke førerkort så må ha levert ferdig innen klokka 6:55 om jeg skal være på skolen til 8:15), så har søkt i Trondheim. Så om vi ikke får flyttet til Trondheim innen 5. august er vi f*cked..
Hvordan blir det med priorotet da når dere bor i annen kommune
 
Jeg bor i oslo. Har hørt rykter om at man ikke får endelig svar før i juni/juli. Håper på å ikke vente så lenge.

Men NOEN MÅ VEL FÅ FØRSTEVALGET SITT OGSÅ!?!?!
Håper det er oss!
 
Back
Topp