Lørdag allerede :-p

Skulle aldri sagt at legginga gikk bra:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Å nei? Vil hun ikke sove:(:confused::oops:

Å nei? Vil hun ikke sove:(:confused::oops:
Nei, vræling og hylinga startet, eneste som hjelper er pupp, treffe gangen jeg har vært nede og det tar sin tid å få henne til å sovne igjen:(

Pån igjen:mad:

Samme her:( har vært nede en gang allerede, måtte levne genseren min hos henne og la henne ligge i min seng. Håper det hjelper!

Nei, vræling og hylinga startet, eneste som hjelper er pupp, treffe gangen jeg har vært nede og det tar sin tid å få henne til å sovne igjen:(

Nei, nei nei.. Hva er det som plager henne tro? Er hu snørete? Kanskje hu har vondt i halsen og da våkner man jo gjerne mye pga det er helt knusktørt i halsen?:( God bedring til lille snuppa, håper hu vil sove snart! Emmeth har vært våken en gang han også, pga sambo var på do(rett ved siden av soverommet, da våkner han:()

Samme her:( har vært nede en gang allerede, måtte levne genseren min hos henne og la henne ligge i min seng. Håper det hjelper!

Ikke Hermine også?:( Håper hu sover nå da:)

Disse september barna altså.. Daniel sovnet 19:45 - og våknet igjen 20:20. Var kjempetrøtt, men nektet å gi seg hen til å sovne igjen.. både jeg og mannen min prøvde byssing. Nå er han i seng igjen, sovnet ved puppen igjen.. men nå tipper jeg (bank-i-bordet) at det er for kvelden.

Jeg må finne senga selv - om jeg blir sittende lenger på nettet nå ender jeg opp med impulsshopping :D haha - prøvd meg vevd sjal i fem minutter og rett før jeg bruker over 1000,- på et sjal nå... YIKES! Må prøve å tenke litt ekstra før jeg trykker på bestill knappen :D

Arian pleide å bare våkne en gang i løpet av natten, eller til og med sove natten igjennom. I det siste har imidlertid han også vært mer urolig om nettene. Gjerne våknet 3-4 ganger. Det er slitsomt når en ikke får nok søvn!

Back
Topp