Lørdag allerede :-p

Ja, håper jeg også:) Mistenker det er låsninger, men:( Håper ikke det da, men er det det er det jo hjelp og få for henne. Skal få dratt til kinesologen med Emmeth igjen også:)
nettene kan jo ikke sammenliknes med den verste kolikken! :rolleyes: MEN merker at vi faller tilbake mot de gamle minnene ja o_O

Ja, håper jeg også:) Mistenker det er låsninger, men:( Håper ikke det da, men er det det er det jo hjelp og få for henne. Skal få dratt til kinesologen med Emmeth igjen også:)

Ja, verd å sjekke:-) Vesla mi har ikke fått noe smertestillende i kveld, tenker at kroppen må jo forsøke å ta knekken på gufse selv også. :(

nettene kan jo ikke sammenliknes med den verste kolikken! :rolleyes: MEN merker at vi faller tilbake mot de gamle minnene ja o_O

Nei, det er nå iallfall godt det da:D Er glad den tia er over, men ville likevel gjerne hatt noe søvn;)

Ja, verd å sjekke:) Vesla mi har ikke fått noe smertestillende i kveld, tenker at kroppen må jo forsøke å ta knekken på gufse selv også. :(

Ja, hvordan er formen hennes nå?:) Har hu fortsatt feber og er utilpass?:( Joda, men de små kan fint få paracet så de slipper og ha smerter, fikk beskjed om det på både legevakt og hos legen.

Krysser fingre og tær:) Sover dere godt på stua da?

Ja, har dobbeltseng vi kan blåse opp her, men har en megadigg sofa og ligge på, så er ingen problem det:p

Håpløst system synes jeg, håper dere får svar på onsdagen altså.

ja, det kan du si:(
Helt patetisk at små må gå og ha det vondt mens man venter på time, skulle ikke vært lov :confused5
Ja, me 2:)

Ja, hvordan er formen hennes nå?:) Har hu fortsatt feber og er utilpass?:( Joda, men de små kan fint få paracet så de slipper og ha smerter, fikk beskjed om det på både legevakt og hos legen.

Hun hadde ikke så mye feber nå 38 akkurat, jeg gir henne ja, men skal se om det går greit, har lagt en på nattbordet i tilfelle hun trenger den i natt. Synes hun har blitt bedre, men som i går utilpass og grinete med litt feber til kvelden.

Blir middag her nå, kommer litt senere i kveld:-)

Hun hadde ikke så mye feber nå 38 akkurat, jeg gir henne ja, men skal se om det går greit, har lagt en på nattbordet i tilfelle hun trenger den i natt. Synes hun har blitt bedre, men som i går utilpass og grinete med litt feber til kvelden.

Blir som regel verre på kvelden når man er syk, blir jo vi voksne også!
Ja, greit og sette en paracet før natten så hun får sove godt:) Håper hu blir frisk igjen fort som fy:) God bedring til Anetteskatten<3

Back
Topp