• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Lørdag allerede :-p

Hehe, takk takk, men jeg er langtfra det:p Mange kvelder der jeg har sitti og grini etter unga var lagt pga jeg var sliten, men som sagt, man greier MYE når man må:D Ungenes velvære kommer som en sterk nr 1 og det er det viktigste:)

Man er superwoman selv om man må gråte litt:-)

De gærne har det godt:D :cool05 :dance008 :dance011 Selvironi er tingen :laughing025 Nå er det middag, kommer tilbake ikveld:D

Hehe, takk takk, men jeg er langtfra det:p Mange kvelder der jeg har sitti og grini etter unga var lagt pga jeg var sliten, men som sagt, man greier MYE når man må:D Ungenes velvære kommer som en sterk nr 1 og det er det viktigste:)
hehe, samme skjer her når jeg er utslitt, og jeg har bare en! Så det er helt lov! ;)

Uff, kjære deg, får helt vondt av deg:( Synes du er så tøff og kjempeflink som greier deg så fint uten så mye søvn:) Beundringsverdig :gen053 Haha, det er bare og komme, kan vi sitte og ha amme nachspiel tårevåte samtaler:D
haha, ja, amme-nach må jo være beste sorten :p Tror ikke jeg skal klage enda, ikke i forhold til deg som har holdt det gående i årevis ;) :p
Mannen lo da jeg sto opp i morges fordi håret mitt så så morsomt ut, like før han fikk seg en på trynet da! :cwm

spurte henne i natt hva problemet var, fikk en promp og et vræl til svar o_O

Det hadde vært veldig kjekt om de kunne komme med en databrikke man kan lese av :drunken_smilie

Kanskje det er 6mnd-trassalder...?
skulle ikke klaga om hun var sur på dagen, men neida, da er hun reine skjære solstråla! ;) Enda godt egentlig, ellers tror jeg hun hadde blitt sendt en tur på ferie, alene! :eek: :p

Vi har hatt en kjempekoselig lørdag. Bursdagsfeiringen var på leo's lekeland - og guttene storkoste seg. Jeg syntes det ble litt mye for disse 3-4 åringene da de ikke klarte å finne hverandre osv for å leke sammen. Så håper de andre bursdagene ikke blir på lekeland... !
Etterpå har vi hatt besøk av den yngste svogeren min (han er 10 år yngre enn meg), og nå er Alexander i badekaret og Daniel leker på gulvet etter å ha fått kveldsgrøt. Prøver med to grøtmåltider fra i dag.

Skravlehøner!!
Trodde ikke jeg skulle sovne :-p

I dag dro vi på en utflukt mot byen og trilla tur langs sjøen. Herlig vær, herlige folk, herlig dag.♡
1362850775831.jpg
1362850799621.jpg
1362850847956.jpg

Såååå flott!!! :)

Back
Topp