høres lurt ut ja!Nå sovnet lillebror nettopp i vognbagen ved siden av her.
Tror jammen jeg skal duppe litt selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
høres lurt ut ja!Nå sovnet lillebror nettopp i vognbagen ved siden av her.
Tror jammen jeg skal duppe litt selv![]()
Da har vi vært på shoppings! Måtte kjøpe nye persienner til stua for jeg fikk hele opplegget i hodet i går når jeg skulle dra de oppOg så har vi levert tilbake tripptrappen, siden vi fikk en brukt, og kjøpt seler til den vi har for hun henger over kanten for å se ned på gulvet
Fant også gulpekluter på tilbud på Barnas Hus, 10kr for 3stk så da ble det 6 nye kluter
Og en haug med mam air smokker for nå går alle nyfødtsmokkene i søpla, de er så slitte og i tillegg får hun ikke så godt tak på de lengre. Hun mister kun sutten om hun har en sånn litensutt i munnen
![]()
Uff du kan jo ikke gå slik da![]()
Huff, det høres laangt fra bra ut det der, beundringsverdig at du ikke svimer av synes jeg![]()
Signerer den!! Pass på deg selv så du ikke går på en skikkelig smell!!![]()
klarte for en gangs skyld å komme meg ut av Barnas Hus UTEN klærKjekt med gode tilbudDe har alltid tilbud på klær her, så ender alltid opp med det hehe
![]()
klarte for en gangs skyld å komme meg ut av Barnas Hus UTEN klær![]()
![]()

Da har vi vært på shoppings! Måtte kjøpe nye persienner til stua for jeg fikk hele opplegget i hodet i går når jeg skulle dra de oppOg så har vi levert tilbake tripptrappen, siden vi fikk en brukt, og kjøpt seler til den vi har for hun henger over kanten for å se ned på gulvet
Fant også gulpekluter på tilbud på Barnas Hus, 10kr for 3stk så da ble det 6 nye kluter
Og en haug med mam air smokker for nå går alle nyfødtsmokkene i søpla, de er så slitte og i tillegg får hun ikke så godt tak på de lengre. Hun mister kun sutten om hun har en sånn litensutt i munnen
![]()
Ja, jeg blir kalt superwomen av flere venninner, så eh, jeg gjør vel en god jobb, men særlig holdbart i lengden er det nok ikke
Får sova når jeg blir gammal, vel
?!
Sender deg en stor kozemoz!Hehe, det må jeg bare, for har INGEN til og avlaste meg, har barnevakt på jentene en natt sånn ca hver 3 mndeOg sambo sliter sånn med søvnapnè/narkolepsi, så han er det ikke noe hjelp i på natta/kvelden
Jeg blir utrolig sliten og er veldig redd for og gå på en smell, hadde det for 5 år siden og tok med 4 år og komme meg opp av hullet igjen, så kan trygt si jeg er redd det skal skje igjen... Gjør så godt jeg kan, får ikke gjort bedre enn det så
![]()
klarte for en gangs skyld å komme meg ut av Barnas Hus UTEN klær![]()
![]()
Sender deg en stor kozemoz!![]()
Jeg kan komme på besøk så kan vi ha dårlige våkenetter og være zombier sammen!
Hermine var våken ca 2 ganger i timen i hele natt og skreik
![]()
HMMM...tror jeg må bestille fler på ebay kanskje...de var så dyr rett fra mamHahah, ting på tilbud er FARLIGhihi, godt du fant noe som kunne brukes
Vi venter på mamsmokkene som jeg har bestilt, blei sendt for noen dager sia
men vakke noen ting i posten idag
![]()
Skjønner at du blir kalt det ja![]()
Ser den.. Men ta vare på deg selv så godt du kan da..Ja, men er litt vanskelig nr jeg ikke har noe familie til og avlaste megMen må bare gå noen år til.. Kan jo bare si at jeg ikke har sjans til og jobbe nå, sånn som ting er og har vært.
Sender deg en stor kozemoz!![]()
Jeg kan komme på besøk så kan vi ha dårlige våkenetter og være zombier sammen!
Hermine var våken ca 2 ganger i timen i hele natt og skreik
![]()
Haha, det er bare og komme, kan vi sitte og ha amme nachspiel tårevåte samtalerHMMM...tror jeg må bestille fler på ebay kanskje...de var så dyr rett fra mam![]()
Men så at på Barnas Hus koster det 85kr for 2 smokker, mens på Rema koster det 76kr for 3 smokker
.confused:
Ja, de er litt dyre, men de smokkene er så gode, jentene brukte også de da de var små og da fikk jeg kjøpt de på vanlige butikkerSer den.. Men ta vare på deg selv så godt du kan da..
![]()