Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan komme å drikke den en kveld jeg. Er glad i munkholm og kan ikke drikke alkoholEller at jeg har en Munkholm i kjøleskapet, som jeg burde kaste, for jeg skal ikke ha den..står igjen etter at broren min var på besøk..men får meg ikke til å kaste den heller, haha..huff!
Irriterer meg over at sambo ikke greier å putte tilbake tannkosten i holderen.Som f.eks. at jeg rigga meg til på sofaen for å være litt aktiv her, og så ser jeg at både tab`n og mobilen er så og si tomme for strøm, og må legges til lading, så da sitter jeg igjen med pc`n, som er treeeig![]()
![]()
Kan komme å drikke den en kveld jeg. Er glad i munkholm og kan ikke drikke alkohol![]()
Ja. vi venter på invitajson. Nå har jo både vi og dere vært rammet av sykdom.Wohoo! Bare å komme! Eller..du må vente til etter torsdag, for da får jeg ny sofa, haha.
Men sånn seriøst, onsdag før påske reiser A på ferie i noen dager, da kan du godt komme en tur om det passer
Dere skal jo komme på lekemattedate en dag og![]()
At det går så mye dritt på tv på lørdager...
At sambo glemte sjokoladen min ut i bilen...
Ja. vi venter på invitajson. Nå har jo både vi og dere vært rammet av sykdom.Hadde vært koselig å komme innom å prøvesitte ny sofa, trenger å komme meg litt ut på kvelden, og dere bor jo bare borti høgget
![]()
Han tilbudte seg det i sted, men skulle ha halve sjokoladen. :O Han har fått masse lørdagsgodt altså.Send tenåringen for å hente den![]()