Lørdag allerede :-p

hehe, samme skjer her når jeg er utslitt, og jeg har bare en! Så det er helt lov! ;)

Ja, sunt og gråte en skvett;) Godt og få det ut av systemet:D Og føler meg mye bedre etterpå også :thumleft

haha, ja, amme-nach må jo være beste sorten :p Tror ikke jeg skal klage enda, ikke i forhold til deg som har holdt det gående i årevis ;) :p
Mannen lo da jeg sto opp i morges fordi håret mitt så så morsomt ut, like før han fikk seg en på trynet da! :cwm

Ja, jeg tror vi kan ha mange morsomme samtaler da;):p heheh.. Jeg har ei venninne som og sov vedlig lite da hu hadde fått sønnen sin 9 mnder etter Neline, og hu og jeg tasta som bare det hver natt fordi vi begge satt oppe med våkne sutrete barn;) :oops: laughing7

Neida, men altså man blir vant med det. lenge og holde på sånn ett halvt år også o_O :eek: Og man blir SLITEN!

Ja, vettu, han kunne jo prøve det samma også se hvilken ikkesove sveis han fikk :smiley-angry026 :smiley-angry019 :smiley-angry016 :schocked028 Mannfolk :cwm

skulle ikke klaga om hun var sur på dagen, men neida, da er hun reine skjære solstråla! ;) Enda godt egentlig, ellers tror jeg hun hadde blitt sendt en tur på ferie, alene! :eek: :p

Yes, samma skiten her også.. Haff.. Skal sove på stua i natt og se om det hjelper han sover alene, for våkner FØRST etter vi vi har lagt oss, enten kl er 23, 00.00, 01 eller 02, så mulig at vi vekker han og det er det som er årsaken :dontknow :confused013

Yes, samma skiten her også.. Haff.. Skal sove på stua i natt og se om det hjelper han sover alene, for våkner FØRST etter vi vi har lagt oss, enten kl er 23, 00.00, 01 eller 02, så mulig at vi vekker han og det er det som er årsaken :dontknow :confused013
JAH! Samme greia her! Hun sover som en stein til vi kommer å legger oss, og så begynner hun ca 1 time etter at vi har lagt oss! Men hverken jeg eller mannen snorker, så er iallfall ikke det som vekker henne :p o_O

Vi har hatt en kjempekoselig lørdag. Bursdagsfeiringen var på leo's lekeland - og guttene storkoste seg. Jeg syntes det ble litt mye for disse 3-4 åringene da de ikke klarte å finne hverandre osv for å leke sammen. Så håper de andre bursdagene ikke blir på lekeland... !
Etterpå har vi hatt besøk av den yngste svogeren min (han er 10 år yngre enn meg), og nå er Alexander i badekaret og Daniel leker på gulvet etter å ha fått kveldsgrøt. Prøver med to grøtmåltider fra i dag.

Så godt og høre dere har hatt en koselig lørdag og bursdagsfeiring;):p
Kjempekjekt med besøk også;) Godt med et bad og supert og ligge og leke litt på gulvet:D Ja, så spennende, håper det går fint og gi grøt 2 ganger daglig:)

Jepp! Og så skriker hun så kort tid hver gang at orker ikke å plukke henne opp, for hun roer seg innen et minutt max, bare jeg legger trykk på magen hennes! o_O *sukke*

Det blir spennende å se når hun skal få sjekket seg for allergier, håper de finner ut av det så hun får hjelp.

Jepp! Og så skriker hun så kort tid hver gang at orker ikke å plukke henne opp, for hun roer seg innen et minutt max, bare jeg legger trykk på magen hennes! o_O *sukke*

Jeg går fra og til sengen til Em de første 10 gangene, med ett minutts mellomrum ,etter det flytter jeg han opp i senga mi. kan ikke la han ligge og gråte så mye heller, da blir han enda mer oppjaget og Neline våkner :confused2 :confused1

Så godt det hjelper litt og holde på magen hennes, men blir det likedan når du fjerner hånda? Jeg hadde kontaktet manuell terapeut eller kiropraktor igjen!

Verdt å prøve å legge de på eget rom ja, for det kan gjøre underverket i følge lege og helsesøster:-)

Det blir spennende å se når hun skal få sjekket seg for allergier, håper de finner ut av det så hun får hjelp.
ja jeg ser frem til den timen med barnelegen! Kan jo hende hun reagerer på andre matvarer og at det gir magevondt! :confused:

Jeg går fra og til sengen til Em de første 10 gangene, med ett minutts mellomrum ,etter det flytter jeg han opp i senga mi. kan ikke la han ligge og gråte så mye heller, da blir han enda mer oppjaget og Neline våkner :confused2 :confused1

Så godt det hjelper litt og holde på magen hennes, men blir det likedan når du fjerner hånda? Jeg hadde kontaktet manuell terapeut eller kiropraktor igjen!

Spennende å se om det hjelper å legge han på eget rom, skulle du der i kveld?

ja jeg ser frem til den timen med barnelegen! Kan jo hende hun reagerer på andre matvarer og at det gir magevondt! :confused:

Ja, det kan godt være, synd man må vente så lenge :director

JAH! Samme greia her! Hun sover som en stein til vi kommer å legger oss, og så begynner hun ca 1 time etter at vi har lagt oss! Men hverken jeg eller mannen snorker, så er iallfall ikke det som vekker henne :p o_O

Akkurat likedan her i huset også, lister oss inn og legger oss, så går det en times tid og han våkner med et VRÆL fra helvette og da er vi igang for natten :director :coffee Hmmm, Thomas snorker noe veldig og ligger urolig, men uansett, prøver og sove på stua og hjelper det noen netter så bytter vi om på rommene:D

tar henne inn i senga sammen med meg første gangen hun våkner, så hun ligger klint inntil meg men skriker likevel! :( Og så legger jeg press på beina når hun begynner å skrike, og da gir hun seg nesten umiddelbart! skal kontakte mt over helga ;)

Verdt å prøve å legge de på eget rom ja, for det kan gjøre underverket i følge lege og helsesøster:)
tror så lenge hun ikke vil sove i egen seng så venter vi litt med eget rom ;) :p

Ja, håper jeg også:) Mistenker det er låsninger, men:( Håper ikke det da, men er det det er det jo hjelp og få for henne. Skal få dratt til kinesologen med Emmeth igjen også:)

Akkurat likedan her i huset også, lister oss inn og legger oss, så går det en times tid og han våkner med et VRÆL fra helvette og da er vi igang for natten :director :coffee Hmmm, Thomas snorker noe veldig og ligger urolig, men uansett, prøver og sove på stua og hjelper det noen netter så bytter vi om på rommene:D
skal dere eller Emmeth ligge på stua? :P

Back
Topp