• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Lørdag allerede :-p

God morgen! Så hærlige babyer jeg så bilde av lenger oppe :-)
Jeg og snuppa har vært oppe siden 06.05, og nå sover hun i vogna si mens jeg koser meg med en latte :-) elsker kaffemaskina mi! <3 venter på at sambo skal våkne, men han har stått opp med snuppa tre helger på rad så vil ikke vekke han. Jeg tenkte å dra en tur og kjøpe mme og handle inn til ei uke, mens de to koser seg hjemme - må høre om sambo har planer da, men det tror jeg ikke. Foreldrene mine er i byn og har passet de andre barnebarna sine så kanskje jeg rekker å treffe de, men de reiser hjem i dag så det er ikke sikkert.

Vi skal på bytur i dag vi og :) skulle gjerne handlet noen strømpiser til Lille...!

Hehe ja. Hvordan ble været? Høres koselig ut!!!
Været er nydelig! Kaldt, klart og strålende sol. Kommer oss ikke av gårde riktig enda, så snuppa skal få ta seg en dubb først, også gjør vi unna litt husarbeid før vi drar.:)

Vis vedlegget 7465
Jeg er så fantastisk heldig som kan ligge slik og nyte før jeg står opp :)
så koselig! Jeg har nytt sånn hele natta da hun våkna og skreik og sovna 15 ganger i natt :eek: :p
MEN i alle dager er du våken FØR han etter å ha vært oppe så lenge? :p

Så fine bilder:-)

Har hatt akkurat samme natta som sist, det ble mange amminger. Jeg tror hun er litt bedre i dag, men hun nekter plent å smake på ting lenger, hun bruker blant annet å få litt banan når vi spiser frokost det skulle hun ikke ha, heller ikke litt fruktmos til kveld i går. Er det vanlig at de plutselig nekter sånn?

Vi skal bare ta det rolig i dag, det er knallvær så vi har vært ute å triller så lillemor fikk sovet:-)

så koselig! Jeg har nytt sånn hele natta da hun våkna og skreik og sovna 15 ganger i natt :eek: :p
MEN i alle dager er du våken FØR han etter å ha vært oppe så lenge? :p
Ja han sov 1 time lengre enn meg :-p

Så fine bilder:-)

Har hatt akkurat samme natta som sist, det ble mange amminger. Jeg tror hun er litt bedre i dag, men hun nekter plent å smake på ting lenger, hun bruker blant annet å få litt banan når vi spiser frokost det skulle hun ikke ha, heller ikke litt fruktmos til kveld i går. Er det vanlig at de plutselig nekter sånn?

Vi skal bare ta det rolig i dag, det er knallvær så vi har vært ute å triller så lillemor fikk sovet:-)
Ja de kan vel få litt aversjoner mot mat kanskje? Jeg ville virkelig ikke presset på..!
Ha en fiiiiin dag :)

Dårlig tid til skravling idag, mye familiekos i stedet:p og litt voksenkos mens snuppa sov:rolleyes: nå er vi på farta for å gjøre noen ærender:)

Dårlig tid til skravling idag, mye familiekos i stedet:p og litt voksenkos mens snuppa sov:rolleyes: nå er vi på farta for å gjøre noen ærender:)

Koselig :)
Vi har vært på handletur. T fikk en play d'oh- leke og Lillebror fikk en ny safa strømpis i str 70 :-o

Ja de kan vel få litt aversjoner mot mat kanskje? Jeg ville virkelig ikke presset på..!
Ha en fiiiiin dag :)
nei tror jeg dropper kveldssmaken helt i dag

God middag, ja;) Håper du hadde en koselig kveld igår:D;)

Jaja, våkennatten min begynte kl 00.00 da jeg la meg igår... Oh yeah.. Og guttenungen var kjempetrøtt og heeeelt i svime, så jeg fikk ikke sovet før 6 idag tidlig:p Fikk sove til 9:) Jeg mistenker han blir vekt når vi legger oss da sambo snoerker som ett uvær og er veldig urolig av seg, så må nok legge han på ett eget rom, meeeen, vi har bare 3 soverom, og jentene har hvert sitt rom, så om han skal ha eget rom MÅ jentene dele det store soverommet, og veldig spent på hvordan det skal kunne gå. VI har skråtak oppe på rommene, så køyeseng er uaktuelt også! Idag har vi vært ute og lekt mens snøen har dalte ned:) Utrolig vakkert, fått gitt fuglene mat og naboen er igang med og felle trær så vi får mer sol her, da vi bor rett opp til skogen:) Vi har kost oss med brødskiver og kakao og nå sover Emmeth ute i vogna og Neline på sommet sitt:) Mathea ser på mummitrolla og jeg sitter og kuler`n litt i go`stolen:) Kose dere med shopping idag, snuppser:D

God middag, ja;) Håper du hadde en koselig kveld igår:D;)

Jaja, våkennatten min begynte kl 00.00 da jeg la meg igår... Oh yeah.. Og guttenungen var kjempetrøtt og heeeelt i svime, så jeg fikk ikke sovet før 6 idag tidlig:p Fikk sove til 9:) Jeg mistenker han blir vekt når vi legger oss da sambo snoerker som ett uvær og er veldig urolig av seg, så må nok legge han på ett eget rom, meeeen, vi har bare 3 soverom, og jentene har hvert sitt rom, så om han skal ha eget rom MÅ jentene dele det store soverommet, og veldig spent på hvordan det skal kunne gå. VI har skråtak oppe på rommene, så køyeseng er uaktuelt også! Idag har vi vært ute og lekt mens snøen har dalte ned:) Utrolig vakkert, fått gitt fuglene mat og naboen er igang med og felle trær så vi får mer sol her, da vi bor rett opp til skogen:) Vi har kost oss med brødskiver og kakao og nå sover Emmeth ute i vogna og Neline på sommet sitt:) Mathea ser på mummitrolla og jeg sitter og kuler`n litt i go`stolen:) Kose dere med shopping idag, snuppser:D
Uff stakar som har de nettene da :-o
Kunne jentene hatt overnattings"fest" noen netter bare for prøving? For å se hvordan det går med emmeth på eget rom?

Uff stakar som har de nettene da :-o
Kunne jentene hatt overnattings"fest" noen netter bare for prøving? For å se hvordan det går med emmeth på eget rom?

Ja, kunne prøvd på det;) Takk for tipset;) Hadde vært utrolig herlig om det gikk bedre:) Ja, jeg er helt svimmel og ør i skallen :schocked028 Har sovet maks 2 timer pr natt i over 3 år nå, og må si det begynner og kjennes veldig godt nå. Er så glemsk og svimete, så fy a meg;):p Ammetåka i storskala:D

Ja, kunne prøvd på det;) Takk for tipset;) Hadde vært utrolig herlig om det gikk bedre:) Ja, jeg er helt svimmel og ør i skallen :schocked028 Har sovet maks 2 timer pr natt i over 3 år nå, og må si det begynner og kjennes veldig godt nå. Er så glemsk og svimete, så fy a meg;):p Ammetåka i storskala:D
Uff du kan jo ikke gå slik da :(

Huff, det høres laangt fra bra ut det der, beundringsverdig at du ikke svimer av synes jeg:schocked028

Koselig :)
Vi har vært på handletur. T fikk en play d'oh- leke og Lillebror fikk en ny safa strømpis i str 70 :-o
hehe, passer han de i 70 da? De sitter akkurat på Hermine nå synes jeg :eek: :p

hehe, passer han de i 70 da? De sitter akkurat på Hermine nå synes jeg :eek: :p
Mener de han har hjemme er str 60, for den har han hatt kjempelenge!
80 blir jo aaaltfor stort?!

Nå sovnet lillebror nettopp i vognbagen ved siden av her.
Tror jammen jeg skal duppe litt selv :)

Mener de han har hjemme er str 60, for den har han hatt kjempelenge!
80 blir jo aaaltfor stort?!
Jo, det kan nok stemme! Str 50 brukte hun kjempelenge, helt fra hun ble født og fram til jul (4 måneder) mens de i 60 bare passa i 2 måneder. Og vips så er hun i 70 og de sitter som støpt! men er jo god stretch i de da ;)

Back
Topp