Kjærestehelg.

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Har dere tenkt og ta en kjærestehelg før barnet kommer? Vi tenkte og ta en helg i april,tror det er den mnd som passer best i forhold til alt.
Er jo en fin måte og samle litt krefter og faktisk fådt vært litt sammen bare oss 2,noe vi ikke er så ofte..
Hadde først tenkt og ta noen dager i tromsø når mannen skal på sykehuset nå i mars,men er jo så forbanna dyrt for hotellrom der!
Så tror det blir en lang helg i ivalo området. Er bare ca 4 timer og kjøre dit fra oss.

Det hadde vært utrolig godt! Men har ikke planlagt noe. Driver å pusseropp og bygger ut å div, så går fort litt penger der:/ men noe må vi vell få til, barnefri med god mat frister like mye:)

Hehe. Vi har jo ei fra før så blir ikke noe særlig kjærestehelg på oss gitt. :p

Hadde vært veldig koselig, og vi har egentlig ikke store problemene med å få barnefri, siden mammaen min passer dem med glede uansett hva det skulle være. Men i det siste så har mine to små blitt så rare, og dem vil IKKe sove borte hos besteforeldrene sine. Kan ikke tvinge dem el, så får se hva tiden bringer :)

Ja, vi skal en tur til Oslo. Jeg tenkte litt på Roma, men foretrekker å la være å fly når jeg er gravid. Så er jo Oslo billigere og mindre styr ;)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Jeg tviler på at vi skal,jeg stoler jo på at mamma og pappa hadde passet godt på ungene om vi skulle bort.Hun skal passe dem når mini kommer,men stoler ikke på søsteren min,hun kommer garantert til å dukke opp hvis vi forlater kommunen for en helg og jeg vil ikke ha hennr rundt ungene så mye.

Vi skal på et par turer før lille kommer, men det er fordi vi er invitert i bryllup og sånt rundtomkring :-) og i slutten av juni skal vi på slektstreff med lille på slep, det kan bli spennende :-P

Har veldig lyst, hadde vært sikkelig deilig,men tviler på at vi får det. Har faktisk aldrig hatt en kjærestehelg uten barn før, på de 3 årene vi har vert ilag..

Det hadde nok vært en god ide.
Men jeg prøver å ha kjærestehelger hver eneste helg framover jeg, hihi.

Blir kanskje noen turer på hytta, kunne tenkt meg en tur til København, men føler ikke for å reise utenlands på en måte. :P

Blir nok uvant, har ingen barn fra før, og så plutselig kommer det en som skal ha all oppmerksomheten. Ny tilværelse, men har hørt at det er veldig kjekt og ;)

Det hadde nok vært en god ide.
Men jeg prøver å ha kjærestehelger hver eneste helg framover jeg, hihi.

Blir kanskje noen turer på hytta, kunne tenkt meg en tur til København, men føler ikke for å reise utenlands på en måte. :P

Blir nok uvant, har ingen barn fra før, og så plutselig kommer det en som skal ha all oppmerksomheten. Ny tilværelse, men har hørt at det er veldig kjekt og ;)
Vi har heller ingen felles barn fra før,sambo har,som er her annen vær helg.
Viss vi blir og dra noen sted så kjører vi,siden ingen er så glad i fly :p
Tenker at det er en fin måte og gi hverandre sin fulle oppmerksomhet og komme seg litt bort :) blir også å dra på hytta framover,men er ikke så mye avslapping der siden sambo sin søster er expert på å mase og bli sur når man sier nei..

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Vi har heller ingen felles barn fra før,sambo har,som er her annen vær helg.
Viss vi blir og dra noen sted så kjører vi,siden ingen er så glad i fly :p
Tenker at det er en fin måte og gi hverandre sin fulle oppmerksomhet og komme seg litt bort :) blir også å dra på hytta framover,men er ikke så mye avslapping der siden sambo sin søster er expert på å mase og bli sur når man sier nei..

Hihi, vi er strenge sånn. Sier "vi vil være i fred". Tror bror + samboer har tatt et hint da.
Det har vært en slags tradisjon at svigerforeldrene dukker opp på hytta lørdagen om vi har tatt en helg der. Og så spiser vi middag. Men føler helt ærlig for at det bare er meg og kjæresten min fremover, så må nok si ifra om det og da :P Nå er det 5 mnd siden vi var på hytta sist, gleder meg til å dra dit!! :)

Jeg er forresten litt redd for fly selv, har kun flydd 2 ganger da ;) Til syden, frem og tilbake, hehe. Det er 10 år siden.

Hihi, vi er strenge sånn. Sier "vi vil være i fred". Tror bror + samboer har tatt et hint da.
Det har vært en slags tradisjon at svigerforeldrene dukker opp på hytta lørdagen om vi har tatt en helg der. Og så spiser vi middag. Men føler helt ærlig for at det bare er meg og kjæresten min fremover, så må nok si ifra om det og da :P Nå er det 5 mnd siden vi var på hytta sist, gleder meg til å dra dit!! :)

Jeg er forresten litt redd for fly selv, har kun flydd 2 ganger da ;) Til syden, frem og tilbake, hehe. Det er 10 år siden.
Her blir det ikke ro uansett om man sier ifra,da blir det bare krangling :/ enkelte eier ikke respekt.
Var sist gang på hytta i høst,august tror jeg,å det er jo lenge siden :/ men skal dra nå i uka,torsdag til søndag,det blir nok litt godt,og passe på å kjøre bilen fast så det ikke hjelper og mase ;p

Vi reiser til roma nå i starten av april! Det skal bli veldig koselig! =)
Ellers er det jo bare oss to hjemme her, så vi har mye kjærestetid egentlig, men er liksom litt ekstra kos å komme seg bort =) Vi har også full tilgang på hytta så ofte vi vil.. Blir kanskje noen turer dit etterhvert også =)

Her blir det ikke ro uansett om man sier ifra,da blir det bare krangling :/ enkelte eier ikke respekt.
Var sist gang på hytta i høst,august tror jeg,å det er jo lenge siden :/ men skal dra nå i uka,torsdag til søndag,det blir nok litt godt,og passe på å kjøre bilen fast så det ikke hjelper og mase ;p

Så merkelig oppførsel. Er hun voksen? :)

Hadde planer om en liten ferie, men Nav har ikke lyst til å gi meg sykepengene mine, så er litt for blakk for tiden. Men planlegger en tur til Sverige og Oslo. Som jo ikke er bare bare når en bor på vestlandet :)

Har ikke hatt kjærestehelg på 3,5 år- hehe.. Så vet nesten ikke hva det er..
Dere som har mulighet til det- NYYYYYT DET :)

Back
Topp