Kjærestehelg.

Vi reiser til roma nå i starten av april! Det skal bli veldig koselig! =)
Ellers er det jo bare oss to hjemme her, så vi har mye kjærestetid egentlig, men er liksom litt ekstra kos å komme seg bort =) Vi har også full tilgang på hytta så ofte vi vil.. Blir kanskje noen turer dit etterhvert også =)
Ååh,hørtes bra ut :) kos dere masse :)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Har dere tenkt og ta en kjærestehelg før barnet kommer? Vi tenkte og ta en helg i april,tror det er den mnd som passer best i forhold til alt.
Er jo en fin måte og samle litt krefter og faktisk fådt vært litt sammen bare oss 2,noe vi ikke er så ofte..
Hadde først tenkt og ta noen dager i tromsø når mannen skal på sykehuset nå i mars,men er jo så forbanna dyrt for hotellrom der!
Så tror det blir en lang helg i ivalo området. Er bare ca 4 timer og kjøre dit fra oss.

Åh det hørtes koselig ut, det skal jeg foreslå :)

Sniker fra juli 2013 (jm er ganske sikker eg føder i juni, så henger litt her og)
Eg og mannen skal til oslo i mai på konsert med PINK :D
Men om formen er på bånn så selger vi dem. Men håper eg klarer og gå;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg og mannen skal til Oslo neste helg. Blir godt med en hel helg bare oss <3

Null kjæreste helg her. Her blir det barna for alle penga frem til fødsel :p jeg har ett mannfolk som ikke liker å reise, og vi er alle forskjellige så jeg respekterer dette. Men skal nok ha en tur til danmark med barna før fødsel. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

vi skulle egentlig en tur til syden, men siden bilen streiket fikk vi ikke råd likevel, så da blir det en helgetur med danskebåten og hotellovernatting :)

Nå kan det se ut som at det blir ei natt i Kiruna i påsken. . :-P

Jeg å mannen min kom heim frå kjærastehelg i London tidligere i dag.Reiste tidlikt på torsdag.Kjempekos å komma seg vekk litt.Å Nathaniel å Mathilde har kost seg hos bestemor å bestefar

Back
Topp