Skravletråd 9.Mars

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvaskjera jenter? Tydelig at "alle" sover, siden klokken er halv 9 og det fortsatt ikke har kommet noen skravltråd.

Her har jeg og lillemor stått opp for 1,5 time siden. Fikk sove lenge idag.*Gjesp*
Lillemor ser på Fifi og blomsterbarna og spinner rundt på gulvet her, lurer på om vi skal bake litt idag og. :p
Driver og lusker rundt og pakker ned overnattingsekken hennes slik at sambo ikke våkner og merker det. Så skal vi vell lage no frokost til han etterhvert, male en maling og tine en muffins før vi vekker han.

Gooooooood morgen...:)
Vi har barnefri, og jeg våkner selvfølgelig... Grrrr...
Men skal ligge ei stund til før jeg står opp da...

Høres ut som en koselig lørdagsmorgen hjemme hos dere da burugla :)

Samme som meg det. Vi hadde fri torsdagsmorgen, og da våknet jeg kl halv 8. :p

Faktisk, idag er ingen dårlig morgen! ;)
Ungen trasser jo selvfølgelig, men hva kan man forvente av ei på 2,5. Er vell en del av sjarmen. Hehe :p
Har fortalt ho at ho skal sove hos gommo, men at ho ikke må si det til pappan. Det var nok ikke noe sjakktrekk, men om jeg ikke forbereder ho litt kan vi få et hylekor når vi skal reise derfra.

God morgen :-) jeg har ikke barn å stå opp med enda men sambo stakk avgårde på feltskyting idag og han var så snill at han slapp ut hunden samtidig.. så nå har jeg en tulling som bjeffer utenfor soveromsvinduet.. wee.. :-P har bjeffehalsbånd til han, men det gir han seg blanke i når han har lyst til å bjeffe.. vurderer å kjøpe bjeffehalsbånd med strøm istedenfor det med spray, men det vi hører fra andre med jämthund er at de ikke bryr seg om strømstøt heller.. (og jeg syns det høres litt slemt ut..)

Her har natta vært litt slitsomt. Iver tissa på seg i 2 tiden, er andre gang på ganske kort tid, så nå må vi ha fokus på å tisse mye før vi legger oss og drikke litt mindre til kvelds. Og siden vi ikke hadde flere dyner og tisselaken, havnet han over i vår seng. Han presset meg nesten ut av sengen og jeg greide ikke sove. Så jeg endte opp på gjesterommet.

Mannen stod opp med han og jeg tusla etter i åttetida.

Nå skal jeg vaske dyner og tisselaken og gjøre oss klare for svømmehallen! Det gleder vi oss til alle mann!

Mornings! :)
Hadde også planer om å sove leeenge i dag, men våknet av at jeg var sulten :P Så må nok opp å spise litt snart.

Her blir det nok en sofadag.. Fikk streng beskjed av jordmora i går om å være megarolig i helga. Hadde en veldig sterk kynner i går morrest, og en times tid etterpå merket jeg at jeg blødde litt. To små klumper, og litt svakt rosa utover dagen i går. Stoppet heldigvis opp utpå dagen.
Så skulle holde sofan, og ta kontakt med føden om det ble mere i løpet av helga.
Hjertelyden var fin og stabil når vi var på sjekk i går, og lillejenta er heldigvis aktiv inni der :)
Men hun kan bare se å holde seg inne en god stund til enda!

Samme som meg det. Vi hadde fri torsdagsmorgen, og da våknet jeg kl halv 8. :p

Faktisk, idag er ingen dårlig morgen! ;)
Ungen trasser jo selvfølgelig, men hva kan man forvente av ei på 2,5. Er vell en del av sjarmen. Hehe :p
Har fortalt ho at ho skal sove hos gommo, men at ho ikke må si det til pappan. Det var nok ikke noe sjakktrekk, men om jeg ikke forbereder ho litt kan vi få et hylekor når vi skal reise derfra.

Ja, slutt på å sove til 11 ja.. hehe

Trass er endel av sjarmen ja, så lenge de er hjemme når de trasser, så synes jeg trass er ltt arti.. Men ikke like gøy på butikker da... hehe

Spennende om hun klarer å holde tett til faren sin om overnattingen ja... Eller glemmer si det mener jeg.... hehe

God morgen :) jeg har ikke barn å stå opp med enda men sambo stakk avgårde på feltskyting idag og han var så snill at han slapp ut hunden samtidig.. så nå har jeg en tulling som bjeffer utenfor soveromsvinduet.. wee.. :p har bjeffehalsbånd til han, men det gir han seg blanke i når han har lyst til å bjeffe.. vurderer å kjøpe bjeffehalsbånd med strøm istedenfor det med spray, men det vi hører fra andre med jämthund er at de ikke bryr seg om strømstøt heller.. (og jeg syns det høres litt slemt ut..)

Hene... Takkskarruha sambo... hehe

Ja, de sier jo at det er som å ha barn når man har hunder også.

Hmmm.. bjeffehalsbånd ja.... Mon tro det finnes trassesmykke til barn??? hehe

Her har natta vært litt slitsomt. Iver tissa på seg i 2 tiden, er andre gang på ganske kort tid, så nå må vi ha fokus på å tisse mye før vi legger oss og drikke litt mindre til kvelds. Og siden vi ikke hadde flere dyner og tisselaken, havnet han over i vår seng. Han presset meg nesten ut av sengen og jeg greide ikke sove. Så jeg endte opp på gjesterommet.

Nå skal jeg vaske dyner og tisselaken og gjøre oss klare for svømmehallen! Det gleder vi oss til alle mann!

Oiiij, høres slitsomt ut, men får se det positive. Han har sluttet med bleie. Her bruker F Bleie fortsatt, helt greit på natt synes jeg, men ikke på dag. Og han nekter å gå på do... Så bleie dag og natt her :(

Svømmehallen høres veldig kos ut ja!

Mornings! :)
Hadde også planer om å sove leeenge i dag, men våknet av at jeg var sulten :p Så må nok opp å spise litt snart.

Her blir det nok en sofadag.. Fikk streng beskjed av jordmora i går om å være megarolig i helga. Hadde en veldig sterk kynner i går morrest, og en times tid etterpå merket jeg at jeg blødde litt. To små klumper, og litt svakt rosa utover dagen i går. Stoppet heldigvis opp utpå dagen.
Så skulle holde sofan, og ta kontakt med føden om det ble mere i løpet av helga.
Hjertelyden var fin og stabil når vi var på sjekk i går, og lillejenta er heldigvis aktiv inni der :)
Men hun kan bare se å holde seg inne en god stund til enda!

Oiij, ja da er det bare å ha sofatjeneste i hele helga. Satser på at det roer seg inni magen da. Hun bør være i magen i ganske mange uker til ja:)

Oiiij, høres slitsomt ut, men får se det positive. Han har sluttet med bleie. Her bruker F Bleie fortsatt, helt greit på natt synes jeg, men ikke på dag. Og han nekter å gå på do... Så bleie dag og natt her :(

Svømmehallen høres veldig kos ut ja!
Iver er jo sta, så da han hadde sluttet på dagtid bestemte han selv at han hadde sluttet på natta og! Der ble en del skift i den første tida... Men nå går det som regel uker mellom hvert uhell..

Her våknet jeg i 8 tiden,men lå leeenge i sengen og tenkte på hvordan jeg sku komme meg opp :p men nå er jeg våken og nede,men fremdeles trøtt :p

Skal henre en brøytemaskin idag,en slik bensindrevet så vi får en "snefri" innkjøring,nå er det kommet ca 40 cm snø på 3 dager,så er litt mye å måke for hand..

Iver er jo sta, så da han hadde sluttet på dagtid bestemte han selv at han hadde sluttet på natta og! Der ble en del skift i den første tida... Men nå går det som regel uker mellom hvert uhell..

F er sta på at han ikke vil slutte han... Han nekter bastant på å prøve å sitte på do engang... hahaha

Oiij, ja da er det bare å ha sofatjeneste i hele helga. Satser på at det roer seg inni magen da. Hun bør være i magen i ganske mange uker til ja:)

Ja jeg må nok bare det.. Selfølgelig har det endelig blitt fint vær og sol her, typisk! :P Får nyte sola gjennom stuevinduet ;)

Hvorfor la jeg ikke sjokoladeplata tilbake i skapet i går kveld? Nå ligger den på bordet rett ved stolen jeg sitter i... den overlever neppe dagen. . :-P

Høres ut som her.
Jeg skulle ta junior på do da jeg la meg det pleier å funke. Det er bare det at jeg la meg halv 12.. det funker ikke så bra når sist gang han tissa var før han la seg kl.19..
Jeg la et håndkle i senga hans og tok på han ny pysj og la han.
Han hadde ligget oppå dyna så den var også våt,men heldigvis bare i den ene enden så jeg kunne bare snu den.
Så våkna han igjen kl.6 og var våt igjen.
La seg motvillig og lå til halv 7. Da sto mannen opp med han. Det ble litt hyling og misnøye,så jeg klarte ikke helt å sovne,men det gikk da til slutt.

Nå har jeg ett nesebor å puste gjennom så jeg skal stå opp og prøve å få løsna litt opp med saltvannspray.
Etter kynnere hvert 5. Min i 2 1/2 time i går kveld droppet jeg nesesprayen for sikkerhets skyld. :eek:

I kveld skal vi i bursdag til min bestemor. Den skal feires på fancy restaurant så jeg skal en tur til byen og kjøpe noe småleker, klistremerke bok osv som junior kan holde på med når han begynner å få mark i rompa ;)

Så flink han er da :)
Hvor gammel er han? Her slutta han med bleier på dagtid da han var litt over 2. Hadde har vært våt og tørr om hverandre på natta,men de siste mnd har han stort sett vært tørr eller bare bittelitt våt. Og da han begynte å få utslett av bleia var det like greit å slutte. Ikke noe poeng å fortsette med bleier som gir han utslett når bleia uansett er tørr.
Men nå har han hatt to netter på rad hvor han har vært skikkelig våt midt på natta og tidlig morgen.
sukk

Back
Topp