Torsdag

Hmmz. Jeg ser ikke helt problemet disse søte små har med å sovne når de er trøtte.. Daniel er stuptrøtt nå, men sove.. neida.. kun om jeg får sovne ved mamma sin pupp og ingen flytter meg derfra!
hehe, bestemt liten kar! Hermine vil kun sovne, uten skriking vel og merke, om hun får sovne med melkeflaska i armkroken min ;) Men kan jo lure henne over i senga hennes uten at hun våkner etterpå da! :)

hehe, bestemt liten kar! Hermine vil kun sovne, uten skriking vel og merke, om hun får sovne med melkeflaska i armkroken min ;) Men kan jo lure henne over i senga hennes uten at hun våkner etterpå da! :)
Hoho, Lillebror våkner så fort om han blir flyttet.
Så jeg har begynt å legge han i sengen sin.

Hoho, Lillebror våkner så fort om han blir flyttet.
Så jeg har begynt å legge han i sengen sin.
går fint når jeg løfter henne oppå skinnet, legger henne derfor på skinne i mi seng og løfter hele greia oppi hennes seng når hun har sovna ;) Gjør det samme på natta ved amming :) ...om jeg flytter henne tilbake etterpå da :P

Gleder meg virkelig til han vokser fra dette her med å sovne ved puppen.. for jeg kan ikke gi han pupp bare for å sovne.. pupp skal liksom være mat..
Blæ, ungen er så trøtt nå at han begynner å bli overtrøtt. Ler av alt og ingenting. Og i neste øyeblikk gråter han for at han er så trøtt. Men så fort jeg legger han på rygg (enten i sengen eller i armene mine) er det masse gråting og protester - for han vil OPP sånn at han ikke risikerer å sovne!

jeg skjønte det :p
Er veldig spent nå. Begge guttene har sovnet, og jeg har ikke pakket noe enda, så jeg har en jobb å gjøre i kveld. Men det var så godt og sette seg ned litt!

Skjønner veldig godt du er spent på morgendagen:) Går nok helt sikkert kjempefint:) Er godt og sette seg ned og slappe av litt:) Det jeg pleier og gjøre hvsi jeg skal reise bort er og skrive ned en huskeliste også krysse av når det er pakket ned, så unngår jeg og glemme noe og at jeg ikke husker hva jeg har pakket ned, jeg er ekstrem distrè og glemsk:p hehe..

Gleder meg virkelig til han vokser fra dette her med å sovne ved puppen.. for jeg kan ikke gi han pupp bare for å sovne.. pupp skal liksom være mat..
Blæ, ungen er så trøtt nå at han begynner å bli overtrøtt. Ler av alt og ingenting. Og i neste øyeblikk gråter han for at han er så trøtt. Men så fort jeg legger han på rygg (enten i sengen eller i armene mine) er det masse gråting og protester - for han vil OPP sånn at han ikke risikerer å sovne!

Uff, vil han ikke sove? Er så slitsomt hvis de små blir overtrøtte:( Da er veldig vanskelig og få de til og sovne, hvertfall sånn det er her i huset! Håper han sovner snart, skjønner det ikke er lett når han bare vil sovne ved puppen!

ugh, håper virkelig ikke Hermine nå får mageknip av den derre Mycostatinen o_O Våkna og skreik nå :( Skulle ikke forundre meg om hun får knip av den altså!

ugh, håper virkelig ikke Hermine nå får mageknip av den derre Mycostatinen o_O Våkna og skreik nå :( Skulle ikke forundre meg om hun får knip av den altså!

Uff, det er jo bare typisk, håper ikke det er den hu reagerer på! Hvor lenge skal hu gå på medisinen?

Uff, det er jo bare typisk, håper ikke det er den hu reagerer på! Hvor lenge skal hu gå på medisinen?
til 3 dager etter symptomfrihet, hvor lenge nå enn det tar :confused: Har i tillegg kutta grøt og velling idag og gitt 3 grønnsaksmåltider, så håper ikke hun får luft i magen av alle grønnsakene :eek: :p

Skjønner veldig godt du er spent på morgendagen:) Går nok helt sikkert kjempefint:) Er godt og sette seg ned og slappe av litt:) Det jeg pleier og gjøre hvsi jeg skal reise bort er og skrive ned en huskeliste også krysse av når det er pakket ned, så unngår jeg og glemme noe og at jeg ikke husker hva jeg har pakket ned, jeg er ekstrem distrè og glemsk:p hehe..
Burde sikkert skrive liste, men dette er tredje turen med ungene på en måned, så utfordringen nå er å ikke ta med unødvendige ting siden vi reiser med tog :D

til 3 dager etter symptomfrihet, hvor lenge nå enn det tar :confused: Har i tillegg kutta grøt og velling idag og gitt 3 grønnsaksmåltider, så håper ikke hun får luft i magen av alle grønnsakene :eek: :p
Spennende å se hvordan det går da! :D

Hehe, ikke greit og vite hva du skal gjøre mht magen hennes, stakkars. Oi, fikk du ikke noe beskjed om når sånn ca det skulle bli borte? Håper det hjelper på mageproblemene hennes at du kun gir grønnsaksmos:)

Burde sikkert skrive liste, men dette er tredje turen med ungene på en måned, så utfordringen nå er å ikke ta med unødvendige ting siden vi reiser med tog :D

Du er knalltøff er du:)
Haha, ja, den var verre igjen:)

Tror det går fint med pakkingen. Bare å velge en liten bag det, og jeg har ingen hender ledig, så jeg får ikke tatt med mer enn det som kommer oppi der :p

Nei, skjønner det ikke går ann og få med seg så mye, begrenser seg hva du kan bære når du også skal bære Eskil:)

Nå har jeg gått glipp av noe.. Hvor er det du skal nå da??

Hehe. Guttene og jeg skal besøke svigermor/bestemor =)
Så tar vi toget, da det er 5 timer med bil og veldig glatt og jeg reiser alene med de :D

Nattinatt jenter;) Håper alle får en fin natt med masse søvn :goodnight :greet025 :sleep011

Uff, vil han ikke sove? Er så slitsomt hvis de små blir overtrøtte:( Da er veldig vanskelig og få de til og sovne, hvertfall sånn det er her i huset! Håper han sovner snart, skjønner det ikke er lett når han bare vil sovne ved puppen!
Jeg er så lei av å prøve å få denne ungen til å legge seg om kvelden... hvor lenge skal dette vare?! Hvis jeg skal holde på sånn når jeg begynner å jobbe også klikker jeg

Back
Topp