Oi, det var bra flott da Fru H8380 gram og 67,5 cm, 45 rundt hodet
Tror vi fullammer litt til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var bra flott da Fru H8380 gram og 67,5 cm, 45 rundt hodet
Tror vi fullammer litt til![]()
Oi, det var bra flott da Fru HTror du kan trygt fullamme litt til ja, hvor mye har han lagt på seg siden sist du veide han?
Han ble sist veid for litt over 4 uker siden, og har gått opp 850 gram på den tiden, over 200 gram i uken det da
Ingen fare med han, nei!!
jeg skjønte detDet skal stå tur![]()
Jeg har bleiebøtta oppå en krakk, på varmekablene![]()
jeg skjønte det
Er veldig spent nå. Begge guttene har sovnet, og jeg har ikke pakket noe enda, så jeg har en jobb å gjøre i kveld. Men det var så godt og sette seg ned litt!
Han ble sist veid for litt over 4 uker siden, og har gått opp 850 gram på den tiden, over 200 gram i uken det da
Ingen fare med han, nei!!
ugh, jeg HATER å pakke!jeg skjønte det
Er veldig spent nå. Begge guttene har sovnet, og jeg har ikke pakket noe enda, så jeg har en jobb å gjøre i kveld. Men det var så godt og sette seg ned litt!
Hermine har vel lagt på seg ca 600gr på 6 uker, ikke ille det hellerWOW, ingen fare med at den gutten sulter iallfallEmmeth hadde lagt på seg 760 gram på 8 uker han
![]()
Hermine har vel lagt på seg ca 600gr på 6 uker, ikke ille det heller![]()
Ja, og jeg må hvertfall opp kl 7!!ugh, jeg HATER å pakke!Er så mye man må huske, og så er jeg alltid så innmari treg å komme i gang så blir seint på kveld før jeg er ferdig
![]()
Bra det jaHermine har vel lagt på seg ca 600gr på 6 uker, ikke ille det heller![]()
Natt i natt!Nå tar jeg kveld, vi skravles i morgen
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum