Torsdag

8380 gram og 67,5 cm, 45 rundt hodet :)
Tror vi fullammer litt til :p
Oi, det var bra flott da Fru H:-) Tror du kan trygt fullamme litt til ja, hvor mye har han lagt på seg siden sist du veide han?

Håper du får en fin tut i morgen Fru H:-)

Oi, det var bra flott da Fru H:) Tror du kan trygt fullamme litt til ja, hvor mye har han lagt på seg siden sist du veide han?

Han ble sist veid for litt over 4 uker siden, og har gått opp 850 gram på den tiden, over 200 gram i uken det da :p
Ingen fare med han, nei!!

Det skal stå tur:-)

Han ble sist veid for litt over 4 uker siden, og har gått opp 850 gram på den tiden, over 200 gram i uken det da :p

Der var mye ja, du må ha super melk:-)
Anette la på seg bra før, men denne gangen ble det bare 260 gram på 4 uker.

Det skal stå tur:)
jeg skjønte det :p
Er veldig spent nå. Begge guttene har sovnet, og jeg har ikke pakket noe enda, så jeg har en jobb å gjøre i kveld. Men det var så godt og sette seg ned litt!

Jeg har bleiebøtta oppå en krakk, på varmekablene;)

Det var lurt;) Men synes det er like lett og heller kaste det i søpla:) Hadde bleiebøtte med Mathea, men så ikke helt vitsen og lukta tiss og bæsj for det synes jeg!

Er veldig spent nå. Begge guttene har sovnet, og jeg har ikke pakket noe enda, så jeg har en jobb å gjøre i kveld. Men det var så godt og sette seg ned litt!

Det skjønner jeg ja, synes det var veldig godt selv:-)

WOW, ingen fare med at den gutten sulter iallfall;) Emmeth hadde lagt på seg 760 gram på 8 uker han:)

ugh, jeg HATER å pakke! o_O Er så mye man må huske, og så er jeg alltid så innmari treg å komme i gang så blir seint på kveld før jeg er ferdig :p

Yes, nå er det tangerruddampen;):)

ugh, jeg HATER å pakke! o_O Er så mye man må huske, og så er jeg alltid så innmari treg å komme i gang så blir seint på kveld før jeg er ferdig :p
Ja, og jeg må hvertfall opp kl 7!!

Hmmz. Jeg ser ikke helt problemet disse søte små har med å sovne når de er trøtte.. Daniel er stuptrøtt nå, men sove.. neida.. kun om jeg får sovne ved mamma sin pupp og ingen flytter meg derfra!

Nå tar jeg kveld, vi skravles i morgen:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Back
Topp