Fødeavdelingen 7/3

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Vi må jo ha en tråd! Det begynner nåååååå!! :D

:hug007 WEEEEE!!!!

Er spendt på med det paret som er på nå jeg......

Ja, eller edru, nykter, tørrlagt, ren.

Ah :) Kjenner jeg er lite bevandret i sånne begrep :) Har vel vært ganske skjermet fra sånt antar jeg :)

Jeg syns han virka temmelig seriøs ihvertfall, han som hadde vært narkoman :)

Jeg har vært borti en del sånne. Noen kommer seg ut, og andre ikke. All ære til dem som kommer seg ut av driten, og blir der.

Stakar de som har mistet så mange og fått en dødfødt,, det må jo gå bra nå!

Stakar de som har mistet så mange og fått en dødfødt,, det må jo gå bra nå!
:smiley-angry017 Klart det går bra. Ellers hadde dem ikke sendt den episoden.

Kan jo umulig være lett tenker jeg.. men kanskje lettere med sterk motivasjon, som f.eks en familie? For noen ihvertfall? Aner ikke jeg..

Dustemødre som erter hun som har lyst til å føde uten epidural.. Men hvorfor skal ALLE settes på det jækla dryppet? Kan ikke fødselen få gå sin gang?

Får ikke sett idag. Men støtter tråden med ett innlegg!! :D

Det er så irriterende at INGEN på den serien kan sette andre foran seg selv :P "JEG har rett til å være her, så hvis noen andre skal være her så blir jeg suuuuur" :P

er det bare jeg som reagerer på at alle har med seg foreldre, svogere, søsken og gud og hver mann mens de føder i denne episoden? :P

er det bare jeg som reagerer på at alle har med seg foreldre, svogere, søsken og gud og hver mann mens de føder i denne episoden? :p
Nei du er ikke alene der :) Lurer på om det er et amerikansk fenomen, man ser jo det samme på "say yes to the dress", veldig mange som føler at de har en rett til å være der og en rett til å si sin mening.. :P

Back
Topp