Haha, jaLiten raring med astronauter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jaLiten raring med astronauter![]()
Ikke alltid det går i min jobb. Men jobben til mannen er mer fleksible når det gjelder bytting og avspasering. Hender det har vært krise her også. Er det totalt krise, så har vi måtte ty til egenmelding.
Vet det er mange som er negativ til at ungene er i bhg til kvelden, men jeg tror ikke de har satt seg inn i hva slags tilbud det er.
Så lenge de har det bra, følger rutiner og ikke er der i mer en maks tid så har de jo det bra.
Barn som går vanlig tider har ofte lengere dager enn barn som har foreldre i turnus. Jeg klarer ikke å se noe galt i det![]()
Det klarer viSå flinke dere har vært her inne i dag! Tror jammen vi klarer 2000 innlegg jegHar jo et helt døgn igjen
![]()
Det klarer viså lenge vi fortsetter slik
![]()
Ikke med den farten vi harJa, tror ikke det blir noe problem![]()
Det er strenge regler for lenge man kan være der i løpet av dagen. Og vi ser at vi ha mer tid med ungene enn de som leverer først og henter sist. Så lenge jeg og mannen ikke jobber likt, så leverer vi til 9 og henter rundt 15-16.
Vi er veldig fornøyd med det tilbudet som var, for ungene ble tatt godt vare på og lekte med andre unger.
FantastiskOg dette er mitt innlegg nr 5000![]()
Noe jeg har gått glipp av? 2000 innlegg på ett øgn?Så flinke dere har vært her inne i dag! Tror jammen vi klarer 2000 innlegg jegHar jo et helt døgn igjen
![]()
Det er nettopp det, de er jo mer samme sine foreldre
Vi har det også slik, de i barnehagen ler av meg for jeg ringer om jeg blir seinere enn 15 og da må han få mat![]()
Vi MÅ klare detSå flinke dere har vært her inne i dag! Tror jammen vi klarer 2000 innlegg jegHar jo et helt døgn igjen
![]()
Jeg blir litt stressa om klokka nærmer seg 15 og jeg ikke er på vei for å henteMen nå vil ikke eldste hjem, ho har så mye å gjøre der så hender vi lar henne være en time ekstra for å leke.
Samme her, her må han tvinges hjem![]()