På min app har jeg dashboardTror jeg har klart slå av varsel, vet ikke hvordan jeg slår på igjen. Dashboard??![]()
Ja, sto ordentlig inn på hylla, og datt ikke rett ned, men et par meter ut. Rett ved der sambo sto og støvsugde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På min app har jeg dashboardTror jeg har klart slå av varsel, vet ikke hvordan jeg slår på igjen. Dashboard??![]()
Ja, sto ordentlig inn på hylla, og datt ikke rett ned, men et par meter ut. Rett ved der sambo sto og støvsugde![]()
Noe jeg har gått glipp av? 2000 innlegg på ett øgn?
Aha, det hadde jeg ikke fått med megVi tenkte vi skulle prøve å få 2000 innlegg i denne tråden innen fredag![]()
Aha, det hadde jeg ikke fått med megda er det bare å kjøre på
![]()
Ja får håpe detSer ut som vi ligger ganske greit ann![]()
TakkerGratulere!![]()
Ja det skal gå veldig fint ved mindre noe alvorlig skulle dukke opp og det tror jeg ikkeFantastiskda klarer du 6000 før konkurransen er over
)
Nei det får vi ikke håpe skjerTakker
Ja det skal gå veldig fint ved mindre noe alvorlig skulle dukke opp og det tror jeg ikke![]()
hahaMåtte inn og titte
Æsj, jeg tror touchen på mobilen begynner å bli sliten, samme hvor mye jeg trykker vil liksom ikke alle bokstavene skrives![]()
Haha, ja den var helt håpløs. Nå sitter jeg på ipaden dahahaDu har brukt den opp!
![]()
Hihi...sjelden jeg hører om noen som har brukt opp mobilenHaha, ja den var helt håpløs. Nå sitter jeg på ipaden da
men hadde håpa mobilen skulle holde halvannet år til og ikke bli brukt opp allerede nå![]()
Hihi, ja det er vel ikke ofteHihi...sjelden jeg hører om noen som har brukt opp mobilen![]()
Så bra! Et steg nærmereEt lite bidrag til 2000 målet![]()