Så spennende blandingerda har jeg kokt pære- og blåbærmos og eple- og mangomosFikk masse saft til overs fra blåbæra som jeg skal fryse ned i isbitformer og ha når vesla er litt løs i magen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende blandingerda har jeg kokt pære- og blåbærmos og eple- og mangomosFikk masse saft til overs fra blåbæra som jeg skal fryse ned i isbitformer og ha når vesla er litt løs i magen
![]()
Jeg har vaska huset idag, laget middag og blitt grise-pultmen nå er jeg her
![]()

Skjønner jeg godt
Hadde det ikke vært for at jeg har vært syk og kun vært hjemme mandag og tirsdag, og Lillebror har sovet greit på dagen, så hadde jeg aldri i verden fått skravlet så mye på dagen![]()
MAMSEN HAR BYTTA TIL PC!!!Nå tar Lillebror en påtvunget dupp i vogna, og T er så opptatt av barne-tv at han nok ikke enser at mamma sitter på mac-en. Eller hva?
Hehe, kjør på!MAMSEN HAR BYTTA TIL PC!!!
Nå har mannen kommet hjem og underholder mini litt før leggetid. SÅ da skal jeg supertaste i vei før vi skal legge henne og spise en sein middag.. Tastetastetaste
er bare å henge i for harde livetMAMSEN HAR BYTTA TIL PC!!!
Nå har mannen kommet hjem og underholder mini litt før leggetid. SÅ da skal jeg supertaste i vei før vi skal legge henne og spise en sein middag.. Tastetastetaste
blei så godt at jeg må spise en porsjon selvSå spennende blandinger![]()
Hahaha. JEg spiste det meste av eplemosen jeg kjøpte til Lillebrorblei så godt at jeg må spise en porsjon selv![]()
HAhaha, vet ikke om du hadde fått skrevet så mye mer da??hvis jeg hadde vært skikkelig råtass så kunne jeg skrevet både fra pc og mobil, men da hadde det nok rabla for meg.
Haha, waste of time, liksomtror ikke det nei.. har det travelt nå. gidder ikke å skrive stor forbokstav en gang..![]()
Skal du stikke av nå?blei akkurat utspydd![]()
![]()
Vi må gå og bade
Begge to! I tillegg har hun sur mage...blæh!
![]()
Absolutt!Haha, waste of time, liksom![]()
blei akkurat utspydd![]()
![]()
Vi må gå og bade
Begge to! I tillegg har hun sur mage...blæh!
![]()
vet ikke helt, håper det bare er gulp men er så mye og hun svelger og svelgerUff, så kjedeligEr hu dårlig eller var det bare gulping på en måte? Håper det går bra med henne
Gå og ta dere ett bad, dere
![]()
vet ikke helt, håper det bare er gulp men er så mye og hun svelger og svelgerKanskje hun ikke tålte mangoen i fruktnettet?
da har jeg kokt pære- og blåbærmos og eple- og mangomosFikk masse saft til overs fra blåbæra som jeg skal fryse ned i isbitformer og ha når vesla er litt løs i magen
![]()