HVOR ER DERE???

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Nå skulle jeg sette meg ned og skravle for harde livet...og så er det helt dødt her inne :eek:
Hva gjør alle ???
Får gå å koke fruktmos i stedet jeg da :P

Jeg har vaska huset idag, laget middag og blitt grise-pult :cool: men nå er jeg her :)

Forbaska at det skal være så mye fint vær i skravlekonkurransen!!

Det var jo omtrent bare sukkersnusk og meg her i formiddag :-p
Er alene med to barn, så litt opptatt :-p
Lillebror burde sovet en dupp, men han har tenkt å ta tidlig kveld virker det som...

Det var jo omtrent bare sukkersnusk og meg her i formiddag :-p
Er alene med to barn, så litt opptatt :-p
Lillebror burde sovet en dupp, men han har tenkt å ta tidlig kveld virker det som...
Dere er jo drakrafta her inne da.. Sinnsyke skravlere!! ;)

Jeg har vært i byn og brukt altfor mye penger :-) snuppa sov i tre timer i byn og så møtte vi sambo på kafe så snuppa fikk spise et glass middag før vi dro hjem. Nå skal jeg bade snuppa, gi grøt og henge opp kjøkkengardiner som jeg endelig fikk tak i i dag. Håper det blir fint for jeg finner ikke store nok liftgardiner så da ble de kafegardiner.

Jeg har nettopp laget og spist middag med mannen, det ble egg, ertestuing, råkost og elgkarbonade på oss:-)
Får blir fisk i morgen:-)

Nå tar Lillebror en påtvunget dupp i vogna, og T er så opptatt av barne-tv at han nok ikke enser at mamma sitter på mac-en. Eller hva?

Nå tar Lillebror en påtvunget dupp i vogna, og T er så opptatt av barne-tv at han nok ikke enser at mamma sitter på mac-en. Eller hva?
har daniel ved siden av meg jeg - han leker med et fisher price hundehus og storebror ser barnetv

hehe ja - kan ikke snakke til han i det hele da - prikk lik pappaen :D haha
Snodig det der! :D
Litt godt for dem også da - moderat - å få koblet av litt =)

Er her NÅ:) Har vært på helsestasjonen idag og hentet jentene i bhgen, og har ikke tid til og være her før på kvelden når unga er hjemme;)

da har jeg kokt pære- og blåbærmos og eple- og mangomos :D Fikk masse saft til overs fra blåbæra som jeg skal fryse ned i isbitformer og ha når vesla er litt løs i magen ;)

Er her NÅ:) Har vært på helsestasjonen idag og hentet jentene i bhgen, og har ikke tid til og være her før på kvelden når unga er hjemme;)
Skjønner jeg godt :D
Hadde det ikke vært for at jeg har vært syk og kun vært hjemme mandag og tirsdag, og Lillebror har sovet greit på dagen, så hadde jeg aldri i verden fått skravlet så mye på dagen :D

Back
Topp