Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere er jo drakrafta her inne da.. Sinnsyke skravlere!!Det var jo omtrent bare sukkersnusk og meg her i formiddag
Er alene med to barn, så litt opptatt
Lillebror burde sovet en dupp, men han har tenkt å ta tidlig kveld virker det som...
Jeg har vaska huset idag, laget middag og blitt grise-pultmen nå er jeg her
![]()

haha, så ikke denne før nåJeg har vaska huset idag, laget middag og blitt grise-pultmen nå er jeg her
![]()
Jeg har vaska huset idag, laget middag og blitt grise-pultmen nå er jeg her
![]()
har daniel ved siden av meg jeg - han leker med et fisher price hundehus og storebror ser barnetvNå tar Lillebror en påtvunget dupp i vogna, og T er så opptatt av barne-tv at han nok ikke enser at mamma sitter på mac-en. Eller hva?
Blir storebror også i transe når han ser TV??har daniel ved siden av meg jeg - han leker med et fisher price hundehus og storebror ser barnetv
HAHHAHAHAHA! Heldige du!Jeg har vaska huset idag, laget middag og blitt grise-pultmen nå er jeg her
![]()

hehe ja - kan ikke snakke til han i det hele da - prikk lik pappaenBlir storebror også i transe når han ser TV??
Snodig det der!hehe ja - kan ikke snakke til han i det hele da - prikk lik pappaenhaha
Skjønner jeg godtEr her NÅHar vært på helsestasjonen idag og hentet jentene i bhgen, og har ikke tid til og være her før på kvelden når unga er hjemme
![]()