hun tar et par slurker og så sovner hun igjen uten protestVil hun ha?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hun tar et par slurker og så sovner hun igjen uten protestVil hun ha?![]()
Håper dette kan mette heeelt til kl 02 eller senere!sålenge han drikker er det jo bare å tilbyHermine bare patter om hun får mat oftere enn hver 3.time på natta
Så har begynt å tilby vann om hun våkner igjen 1 time etter forrige amming
![]()
Er da alltid tid for litt skravling innimellom. Prioritering vet du!nå er det natta her i huset! Skravles i morra damer! Håper jeg får mer skravletid når mannen kommer hjem![]()
Næmmen så søtt!!Hermine snakker i søvne![]()
![]()
Hun driver å babler på babycallen, men uten å gråte! Tror jeg må begynne å sove med soviro i ørene![]()
Sov kjempegodt!Nei nå må jeg sove litt. Skravles i morgen!
Takk,vært helt ok. Opp halv seks. Da var storebror klar for morgenHåper natten blir god da!!!
Takk,vært helt ok. Opp halv seks. Da var storebror klar for morgenHåper natten blir god da!!!
Lillebror og jeg våknet nå.Takk,vært helt ok. Opp halv seks. Da var storebror klar for morgen
Hun var våken 4-5 ganger i natt....
Hvordan var din natt ?![]()
Lillebror og jeg våknet nå.
Natten har igjen vært roligere enn før.
Han ble ammet kl 1, 5 og skal få litt nå kl 7![]()
Jepp!Så deilig. I hvert fall 4 timers sammenhengende søvn![]()
Hermine snakker i søvne![]()
![]()
Hun driver å babler på babycallen, men uten å gråte! Tror jeg må begynne å sove med soviro i ørene![]()
hun tar et par slurker og så sovner hun igjen uten protestHun våkner liksom hver time uansett så NOE må hun få ellers blir det hyl og vræl
![]()
Og jeg orker ikke å legge henne til bare for at hun skal patte uten å drikke noe!
![]()
Ble dobbelt opp med amminger. Kanskje jeg ikke har hatt nok melk til han i går.. var ikke flink å drikke selv i går. Full skjerpings i dagHvordan gikk natten, Shauri? Ville Daniel sove?Her så var det en liten våken luring fra kl 01 av, men han sov fra kl 20.00 til 01.00 da
Han pupper mye om dagen, nok pga jeg har veldig lite melk, så han prøver kanskje sjøl og få melkemengden opp igjen
?! Sambo sto opp med han kl 7, så fikk jeg sove noen timer
![]()
Ble dobbelt opp med amminger. Kanskje jeg ikke har hatt nok melk til han i går.. var ikke flink å drikke selv i går. Full skjerpings i dag