??????????

Shauri

Forumet er livet
VIP
Sorry men hva i alle dager går det av han nå? Ammet tre ganger mellom 19 og 22. Håpte jeg med det skulle slippe første amming så tidlig som 01. Neida nå er kl 02.20 og jeg ammer for TREDJE gang????????

Jeg aaner ikke hva det kan være...!
Håper virkelig det går seg til!

Så utrolig kjedelig! Ammer du bare? Kanskje han rett og slett er mer sulten? Kanskje han trenger velling/grøt? :)

Så utrolig kjedelig! Ammer du bare? Kanskje han rett og slett er mer sulten? Kanskje han trenger velling/grøt? :)
Han får et grøtmåltid. Lurer på om kanskje jeg ikke har vært flink nok med mitt eget inntak av drikke og at det kanskje kan være lite melk.

Det kan hende, for det var det her i går, det ble ammenatt:-)

Veldig viktig og drikke nok og spise nok, styrer med det samme selv nå:) Er nok de små som automatisk prøver og øke melkmengden selv:) Småe flinkisene:D

Ja, det er ganske fint:-)

Veldig spennende det der :)

Nasse har fått maisvelling jeg kjøpte i sverige, det gikk ned på høykant, hun som egentlig ikke er glad i flaske.

Sorry men hva i alle dager går det av han nå? Ammet tre ganger mellom 19 og 22. Håpte jeg med det skulle slippe første amming så tidlig som 01. Neida nå er kl 02.20 og jeg ammer for TREDJE gang????????
har dere begynt med kveldsgrøt??? :p ;)

Nasse har fått maisvelling jeg kjøpte i sverige, det gikk ned på høykant, hun som egentlig ikke er glad i flaske.
så bra da! :D Velling er jo en veldig grei start som første måltid da ;)

så bra da! :D Velling er jo en veldig grei start som første måltid da ;)

Ja, hun får få litt igjen i kveld, den står seg bare et døgn i åpen tilstand:-)

Så spennende med velling :D

Velling er en god start det, ja:):):):)

Back
Topp