Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han får et grøtmåltid. Lurer på om kanskje jeg ikke har vært flink nok med mitt eget inntak av drikke og at det kanskje kan være lite melk.Så utrolig kjedelig! Ammer du bare? Kanskje han rett og slett er mer sulten? Kanskje han trenger velling/grøt?![]()
Han får et grøtmåltid. Lurer på om kanskje jeg ikke har vært flink nok med mitt eget inntak av drikke og at det kanskje kan være lite melk.
Takk, gjør nok detJa,kanskje det... Drikk og spis masseHåper det ordner seg for deg
![]()
Satser på det daTakk, gjør nok det![]()
har dere begynt med kveldsgrøt???Sorry men hva i alle dager går det av han nå? Ammet tre ganger mellom 19 og 22. Håpte jeg med det skulle slippe første amming så tidlig som 01. Neida nå er kl 02.20 og jeg ammer for TREDJE gang????????
så bra da!Nasse har fått maisvelling jeg kjøpte i sverige, det gikk ned på høykant, hun som egentlig ikke er glad i flaske.
Han får et grøtmåltid til dagen - og det er mellom kl 16 og 18 engang - alt etter når det passer inn.har dere begynt med kveldsgrøt???![]()
![]()
så bra da!Velling er jo en veldig grei start som første måltid da
![]()