Skravletråd 5.mars

Nå har jeg hatt en frustrerende samtale med mamma på tlf. Hun er 73 år gammel og har laptop, men har nektet nettbank. I dag var hun på kurs i banken for å lære nettbankbruk. Så hun var tøff (er jo egentlig stolt altså) og tenkte, jeg skal betale en regning i kveld. Det jeg fryktet var at Java ikke var oppdatert på hennes pc og det var den ikke. Jeg har mac og hun har pc, samt at hun bruker Opera og jeg da Safari. Prøv å forklare en gammel dame per telefon hvordan man oppdaterer... Det gåkke det! Så nå må vi vente til mannen har lagt feridg ungen, så kan han fjernstyre hennes pc (har lagt inn det fra før vettu!)... FRUSTRATING!!!!!

Nå har jeg hatt en frustrerende samtale med mamma på tlf. Hun er 73 år gammel og har laptop, men har nektet nettbank. I dag var hun på kurs i banken for å lære nettbankbruk. Så hun var tøff (er jo egentlig stolt altså) og tenkte, jeg skal betale en regning i kveld. Det jeg fryktet var at Java ikke var oppdatert på hennes pc og det var den ikke. Jeg har mac og hun har pc, samt at hun bruker Opera og jeg da Safari. Prøv å forklare en gammel dame per telefon hvordan man oppdaterer... Det gåkke det! Så nå må vi vente til mannen har lagt feridg ungen, så kan han fjernstyre hennes pc (har lagt inn det fra før vettu!)... FRUSTRATING!!!!!

Ikke lett for gamle damer vet du xsmile5

Jeg var hos oldeforeldrene til ungene her om dagen (de er vel på samme alder som moren din) , og der var det mye rart på den stakkars maskinen. Jeg kan ikke mye data sjøl altså men jeg så nesten slik ut ------> :laughing021

Ikke lett for gamle damer vet du xsmile5

Jeg var hos oldeforeldrene til ungene her om dagen (de er vel på samme alder som moren din) , og der var det mye rart på den stakkars maskinen. Jeg kan ikke mye data sjøl altså men jeg så nesten slik ut ------> :laughing021
Hadde jeg bare kunnet sitte ved siden av henne, så ville alt vært enklere. Men når hun bor 55 mil unna, så blir det vanskelig. hater forresten Java, bare drit hele greia!

Da har jeg prata med styrer i barnehagen, og barna får lov å komme som normalt :)

Var helt fryktelig å forklare situasjonen, men det gikk seg til. Har fått betalingsfrist til fredag :D

Tusen takk til dere som har prøvd å berolige og forklare Hormonella (altså meg) at dette ville gå bra :)

Så bra :)

men hvis de krampene i legga kunne gitt seg nå :angry3 Hater kramper i legga. Takke meg heller til halsbrann!

JEG BLEEEE SUPER FORNØYD, NO MORE MASCARA ON ME:)

anbefales på det sterkeste:) skal se om jeg får lagt ut bilde :)

Gjorde du det selv eller fikk du de satt på i en salong?
Lyst jeg også.. farga øyevippene før og det syns jeg funka bra. Men lenge siden nå.

Nå lokker senga på meg :sleep002 Det skal jaggu bli godt å sove litt. Får håpe jeg kan ligge hele natta i min egen seng :rolleyes: Blir så trangt og klamt når ungene finner min seng i løpet av natta, at jeg pleier å bytte med de :laughing002

GJEEESP. Natta jenter!

Heeeelt betatt av den herlige jenta mi :) Så søøøt.
Og så morsom. Og like sta som mora og faren sin.

Sitter og ser på bilder fra ultralyden idag.

Gjorde du det selv eller fikk du de satt på i en salong?
Lyst jeg også.. farga øyevippene før og det syns jeg funka bra. Men lenge siden nå.

Har ei venninne som setter det på engang i mnd:)
har de i laaaaangt over en mnd, men nå er hu estlandsk og de gjør det annerledes der enn i Norge, for er såååå mange i Norge du kan ta det å betale skjorta og da holder ca EN uke helt på trynet men Sånn er det:)

Har ei venninne som setter det på engang i mnd:)
har de i laaaaangt over en mnd, men nå er hu estlandsk og de gjør det annerledes der enn i Norge, for er såååå mange i Norge du kan ta det å betale skjorta og da holder ca EN uke helt på trynet men Sånn er det:)

Så bra da :)
Én uke er jo ikke noe poeng da.. da farger jeg heller for det varer lenger ;)

Back
Topp