Skravletråd 5.mars

Den delen som er mest vondt er.. ? :)
Min akupunktør er for feig til å sette nåler på gravide :p

Øverste del på høyre rumpe, haha :) Tar det for bekkenløsninga. For feig? Det er da rart, er jo ikk enoe skadelig for gravide det egentlig....mange jordmødre som setter det også jo...mhm.

Ha en fin dag, alle sammen :)

Øverste del på høyre rumpe, haha :) Tar det for bekkenløsninga. For feig? Det er da rart, er jo ikk enoe skadelig for gravide det egentlig....mange jordmødre som setter det også jo...mhm.

Åh, det hørtes ikke godt ut :P Ja jeg vet ikke helt hvorfor, men hun vil ikke behandle meg nå som jeg er gravid :) Skulle gjerne hatt noe for bekkenløsninga, ble henvist til fysioterapi for et par måneder siden men får jo aldri komme inn.. :P

Åh, det hørtes ikke godt ut :p Ja jeg vet ikke helt hvorfor, men hun vil ikke behandle meg nå som jeg er gravid :) Skulle gjerne hatt noe for bekkenløsninga, ble henvist til fysioterapi for et par måneder siden men får jo aldri komme inn.. :p

Prøv hos noen andre som driver med akupunktur, mange som gjør det privat også.
Skal også dra og kjøpe bekkenbelte i dag, ett å ha fått tips om det. Har også fått henvisning til fysio , men sånn som ventelisten er får jeg sikkert time i august en gang, hehe :)

Prøv hos noen andre som driver med akupunktur, mange som gjør det privat også.
Skal også dra og kjøpe bekkenbelte i dag, ett å ha fått tips om det. Har også fått henvisning til fysio , men sånn som ventelisten er får jeg sikkert time i august en gang, hehe :)

Bor på et lite sted, så det er ikke så mange å velge i her :) Lykke til idag du! :)

Tar meg en hvil.. Er litt småkvalm i dag:/ men jenta i magen er vist i god form, hun turner fælt hvertfall!;)

Drar snart fra jobb... Har hatt muntlige presentasjoner i engelsk med elevene mine. Så nå kan jeg alt om stjernetegn på engelsk!

Dersom jeg drar nå syns jeg det er for tidlig å hente guttungen i bhg, han vil jo ikke hjem! Så da må vi ut igjen etterpå... Ellers kan jeg henge en halvtime lengre og hente etter tre.. Hmm, valgets kvaler!

Drar snart fra jobb... Har hatt muntlige presentasjoner i engelsk med elevene mine. Så nå kan jeg alt om stjernetegn på engelsk!

Dersom jeg drar nå syns jeg det er for tidlig å hente guttungen i bhg, han vil jo ikke hjem! Så da må vi ut igjen etterpå... Ellers kan jeg henge en halvtime lengre og hente etter tre.. Hmm, valgets kvaler!

Vent du.
Jeg skulle hente "tidlig" første dag etter sommerferien. Ikke pokker om han skulle hjem. Og da hadde han vært der fra kl.7og jeg henta halv 4..

Samme problemet her og om vi kommer for tidelig, da er de ikke klar til å bli hentet

Her inne må jo de beste husmødrene i Norge være samla. Jeg kan IKKE bake wienerbrød. :p

Føler meg litt utenfor denne husmorsonen dere er inni. :p

Jeg er kjempedårlig på å bake, men med gluten og melkeallergi så må jeg bake hvis jeg skal få noe :/
Husmor er jeg ekstreeeemt langt unna..

Vent du.
Jeg skulle hente "tidlig" første dag etter sommerferien. Ikke pokker om han skulle hjem. Og da hadde han vært der fra kl.7og jeg henta halv 4..
Jeg venta litt for lite.. Kom dit litt før kl tre til en gutt som nekta hjem og var skikkelig uspiselig mot den slitne mammaen.. Hjemme nå da, men vi måtte ha en alvorsprat om hvordan man skal oppføre seg.. Gud, det er så flaut med sånne trassete treåringer!

Vært hos legen med snuppa.
Og hatt et hyggelig og positivt førstemøte med fødeavdelingen på ahus :)
Ringte for å høre igjen om smertene og kynnerne. Fikk først time imorgen, men så ringte jordmoren etter et par timer og lurte på hvordan det gikk med meg og spurte om jeg ville komme idag isteden. Så da har jeg vært å sjekket og alt så bra ut så det var bra :) :) da får jeg bare nyte vondtene ;) ; p

Nå har vi spist middag, og ungene er gått ut for å leke, jeg ligger strekk, har en dårlige dag i bekkenet kjenner jeg:/

Jeg skal snart sende sambo alene på møte.. jeg skulle egentlig vært med (er sekretær i et styre), men jeg kjenner ingen steder at jeg orker det.. Kommer til å få litt pes for det, men sånn er det nå bare.. Heldigvis skal noen andre velges inn på årsmøtet i neste uke, jeg klarer ikke å ha dette vervet nå..

Har vært og hjulpet søsteren til sambo idag og flytte. Fådt nytt kjøleskap og gjort det gamle klart for vidre salg. Nå er jeg sliten,vondt i mellom lårene å hode. Så skal surre her på sofaen resten av dagen :)

Back
Topp