anjet
Forelsket i forumet
Den delen som er mest vondt er.. ?
Min akupunktør er for feig til å sette nåler på gravide![]()
Øverste del på høyre rumpe, haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den delen som er mest vondt er.. ?
Min akupunktør er for feig til å sette nåler på gravide![]()
Øverste del på høyre rumpe, hahaTar det for bekkenløsninga. For feig? Det er da rart, er jo ikk enoe skadelig for gravide det egentlig....mange jordmødre som setter det også jo...mhm.
tAKK I LIGE MÅTEHa en fin dag, alle sammen![]()
Åh, det hørtes ikke godt utJa jeg vet ikke helt hvorfor, men hun vil ikke behandle meg nå som jeg er gravid
Skulle gjerne hatt noe for bekkenløsninga, ble henvist til fysioterapi for et par måneder siden men får jo aldri komme inn..
![]()
Prøv hos noen andre som driver med akupunktur, mange som gjør det privat også.
Skal også dra og kjøpe bekkenbelte i dag, ett å ha fått tips om det. Har også fått henvisning til fysio , men sånn som ventelisten er får jeg sikkert time i august en gang, hehe![]()
Drar snart fra jobb... Har hatt muntlige presentasjoner i engelsk med elevene mine. Så nå kan jeg alt om stjernetegn på engelsk!
Dersom jeg drar nå syns jeg det er for tidlig å hente guttungen i bhg, han vil jo ikke hjem! Så da må vi ut igjen etterpå... Ellers kan jeg henge en halvtime lengre og hente etter tre.. Hmm, valgets kvaler!
Her inne må jo de beste husmødrene i Norge være samla. Jeg kan IKKE bake wienerbrød.![]()
Føler meg litt utenfor denne husmorsonen dere er inni.![]()
Jeg venta litt for lite.. Kom dit litt før kl tre til en gutt som nekta hjem og var skikkelig uspiselig mot den slitne mammaen.. Hjemme nå da, men vi måtte ha en alvorsprat om hvordan man skal oppføre seg.. Gud, det er så flaut med sånne trassete treåringer!Vent du.
Jeg skulle hente "tidlig" første dag etter sommerferien. Ikke pokker om han skulle hjem. Og da hadde han vært der fra kl.7og jeg henta halv 4..