Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes godt ut! =)Fiskegrateng som jeg fant i frysen, som jeg laget for en stund siden![]()
Det hørtes godt ut! =)
Når jeg tenker meg om burde mannen slippe å handle på vei hjem.
Eller, T burde slippe å vente på det da han ble levert kl 7 i dag og jeg orker bare ikke å gå for å hente han...
Se om jeg finner noe i fryseren kanskje.
Jepp .Utrolig hvor kreativ man kan bli når man titter der, i går ble det medisterkake i pitabrød hehe![]()
Hørtes godt ut det da!Her blir det bare noe så enkelt som marinerte kotteletter, poteter, brun saus og kokte grønnsaker idag![]()
Hørtes godt ut det da!
Har lyst på koteletter en dag!
Pleier å dynke de med fett og steke de langsomt i ovnen! Blir så møre da![]()
Hørtes godt ut det da!
Har lyst på koteletter en dag!
Pleier å dynke de med fett og steke de langsomt i ovnen! Blir så møre da![]()
Måten vi gjør det på er slik:Ja, det er kjempegodt og la de langtidsteke i ovn ogsåPleier og lage fløtesaus med sopp og heller over og inn i ovn med det noen timer, blir kjempegodt det også
Tak for tipset
Alltid kos med litt inspirasjon
![]()
Måten vi gjør det på er slik:
Dekker en langpanne med smør skåret med ostehøvel, legger på kotelettene, og dekker med et lag smør til
Varmer ovnen til 180 grader og skrur ned til 150. Setter kotelettene midt i ovnen og lar de stå en time. Snur de, og steker de en time til!
Man kan bruke hva man vil av krydder, marinade er også godt
NAM!
Jeg liker de vanlige best, men bruker nakkekoteletter også =)TakkerDet skal prøves ut
Bruker du forresten nakkekotteletter eller vanlig kotteletter?
Jeg brukes som oftest de vanlige
![]()
Jeg liker de vanlige best, men bruker nakkekoteletter også =)
Ferske er jo aller best da
NAM!
Hva liker han best å spise da?Må finne på noe til meg og Alexander. Mannen min er på jobb til 20 i kveld.
Om vi hadde spurt han så hadde svaret blitt:Hva liker han best å spise da?
Hehe, så bra han har matvett daOm vi hadde spurt han så hadde svaret blitt:
"pølsa, mais, kjøttboller, paprika, kylling" han vil ha ALT som regel![]()