God morgen (lørdag)

GOdt poeng!
Vi har lånt bort trebøylen vår, men får den igjen når vi trenger den. Men lærreimen som hører til slites snart. Må finne noe å erstatte den med!
bruker T enda tripptrappen? Tenker at hvis Hermine enda bruker den når vi får nr 2 så kjøper vi en ny stol da og bruker new born set til ;)

Ja, det gjør han =)
Skal dere ha egen til lillebror da eller skal T få "voksenstol" ?
Ser for meg at hvis vi har 3-4 år mellom barna så må vi nok ha 2 tripptrapper i bruk samtidig ;) Jeg satte jo på min til jeg var 10 tror jeg :)

Skal dere ha egen til lillebror da eller skal T få "voksenstol" ?
Ser for meg at hvis vi har 3-4 år mellom barna så må vi nok ha 2 tripptrapper i bruk samtidig ;) Jeg satte jo på min til jeg var 10 tror jeg :)
Han skal få beholde sin lenge enda ;) KJøpte en gammel, brukt tripp trapp da jeg var 10 uker på vei med Lillebror :p Elsker de stolene!

Han skal få beholde sin lenge enda ;) KJøpte en gammel, brukt tripp trapp da jeg var 10 uker på vei med Lillebror :p Elsker de stolene!
hahaha, det var da også en første investering til babyen! Jeg begynte med ei sparkebukse og en body jeg :p

hahaha, det var da også en første investering til babyen! Jeg begynte med ei sparkebukse og en body jeg :p
Hihi, måtte slå til da jeg kom over en familiebarnehage i nabobygda som skulle selge unna :D

Da har vi kommet tilbake, det var veldig koselig, men nasse nektet å legge seg. Så det ble en sen kveld for henne, i seng klokka ni, hun var temmelig trøtt.
Mannen stakk ut på byen med motpartens kavaler:-)

Da har vi kommet tilbake, det var veldig koselig, men nasse nektet å legge seg. Så det ble en sen kveld for henne, i seng klokka ni, hun var temmelig trøtt.
Mannen stakk ut på byen med motpartens kavaler:)

Ble sent på hun ja, :D
Det går nok greit!

Mannen stakk ut på byen med motpartens kavaler:)
oioioi, klokka ni ja det var seint :p ;) hehe, her er 20.30 fast takst, så klokka 21 er ikke så ille ;)

Ikke sent sånn sett, men hun har ikke sovet mer enn 45 min tilsammen i hele dag, og hun ville ta kvelden i sekstiden stakkar, men det fikk hun jo ikke.
Hun sovnet hvertfall godt når vi kom hjem, får håpe hun får ei god natt:-)

Ikke sent sånn sett, men hun har ikke sovet mer enn 45 min tilsammen i hele dag, og hun ville ta kvelden i sekstiden stakkar, men det fikk hun jo ikke.
Hun sovnet hvertfall godt når vi kom hjem, får håpe hun får ei god natt:)
huff, det var lite soving ja! Skjønner godt hun er kveldstrøtt da stakkars! Hermine duppa i bilen på tur hjem kl 19.30 men slokna likevel kl 20.30, så er kveldstrøtt hun også tross mange lurer på dagen ;)

huff, det var lite soving ja! Skjønner godt hun er kveldstrøtt da stakkars! Hermine duppa i bilen på tur hjem kl 19.30 men slokna likevel kl 20.30, så er kveldstrøtt hun også tross mange lurer på dagen ;)

Søvn avler søvn:-)
Jeg tror nok hun kan bli urolig i natt på grunn av oss, men det er jo kun vår feil i så fall.

Back
Topp