Strikk-a-long - Monsterbukse

Om det er din egen oppskrift kan du dele, men er den veldig lik nøstebarn sin kan det bli sett på som ulovlig og dele :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Det hr eg full forståelse for, men det er egentli sjelden at jeg følger en oppskrift- skik som du endrer jeg alltid på noe, men måten jakka strikkes på er jo spesiell og mange andre oppskrifter er jo slik... At jeg valgte å skrive navnte på den fra nøstebrb var vel mer for at folk kunne google å se bilde av en slik jakke...

Opphav må vi respektere! Helt enig.

Hvordan går det jenter?

Her har jeg begynt på første bein:)

Det hr eg full forståelse for, men det er egentli sjelden at jeg følger en oppskrift- skik som du endrer jeg alltid på noe, men måten jakka strikkes på er jo spesiell og mange andre oppskrifter er jo slik... At jeg valgte å skrive navnte på den fra nøstebrb var vel mer for at folk kunne google å se bilde av en slik jakke...

Opphav må vi respektere! Helt enig.
Kan du ikke se om du finner noe lignende på Garnstudio feks ? :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Da var min aller første bukse ferdig strikket. Nå gjenstår bare å sy på tenner og øyne og feste løse tråder.
Må kjøpe buksestrikk på mandag da den jeg hadde hjemme er litt for brei.
1362255941499.jpg

Da var min aller første bukse ferdig strikket. Nå gjenstår bare å sy på tenner og øyne og feste løse tråder.
Må kjøpe buksestrikk på mandag da den jeg hadde hjemme er litt for brei.
Vis vedlegget 6270

Såå fin den ble Amahel

Du er blitt en skikkelig flink strikker! Snart kan du kaste deg ut på en kjørepose til lillegull i magen!

Sånn ble min bukse
ImageUploadedByBV Forum1362291460.838970.jpg

Arg.
Får det ikke helt til denne broderinga jeg :p
Flere som har begynt med det og vil vise?

Begynner nå... gi meg fem min

ImageUploadedByBV Forum1362306695.181710.jpg
Starter med to opp og to nede, så ser jeg om det er nok..

Back
Topp