Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tenkt det samme!Jeg skulle bare pumpe og så legge meg kl 21, men her sitter jeg enda og tasterEr så usannsynlig tappa for krefter etter de siste nettene, for ikke å snakke om dagene med ungen som er potte sur hele dagen
Håper hun snart blir blidere, for mannen reiser på jobbreise i neste uke og det er fare for helsa merker jeg om det skal fortsette slik når jeg er alene med henne
![]()
Håper dere får en god natt begge to og våkner uthvilt i morgen.Dere er gode jenter. Ble litt av et tempo nå. Men jeg velger å pusse tennene og komme meg i senga. Elsker at det ble en litt lettete legging i kveld, men vet jeg har en del amminger foran meg i natt også!
Hvis det fortsetter som nå er jeg nødt til å ta henne med meg og overnatte hos mamma et par dager i neste uke, da får jeg iallfall hvilt meg på ettermiddagene når de kommer fra jobb!Jeg har tenkt det samme!
Sliter ikke så veldig på nettene nå, men min form skranter, og Lillebror vil gjerne aktiviseres endel. Det vil ofte T også, enda han er over 4 år nå, så må jo gi han litt også. Mannen skulle egentlig bort fra mandag av, men det ble utsatt et par dager. JEg ble glad for det, enda det betyr mindre penger...
Hvis det fortsetter som nå er jeg nødt til å ta henne med meg og overnatte hos mamma et par dager i neste uke, da får jeg iallfall hvilt meg på ettermiddagene når de kommer fra jobb!
Mannen reiser på mandag og da skal vi på kontroll og få vaksineDa blir hun jo EKSTRA sur og gretten i ettertid
![]()
Man må bruke den avlastningen man kanHvis det fortsetter som nå er jeg nødt til å ta henne med meg og overnatte hos mamma et par dager i neste uke, da får jeg iallfall hvilt meg på ettermiddagene når de kommer fra jobb!
Mannen reiser på mandag og da skal vi på kontroll og få vaksineDa blir hun jo EKSTRA sur og gretten i ettertid
![]()
Jeg har tenkt det samme!
Sliter ikke så veldig på nettene nå, men min form skranter, og Lillebror vil gjerne aktiviseres endel. Det vil ofte T også, enda han er over 4 år nå, så må jo gi han litt også. Mannen skulle egentlig bort fra mandag av, men det ble utsatt et par dager. JEg ble glad for det, enda det betyr mindre penger...
Jeg skulle bare pumpe og så legge meg kl 21, men her sitter jeg enda og tasterEr så usannsynlig tappa for krefter etter de siste nettene, for ikke å snakke om dagene med ungen som er potte sur hele dagen
Håper hun snart blir blidere, for mannen reiser på jobbreise i neste uke og det er fare for helsa merker jeg om det skal fortsette slik når jeg er alene med henne
![]()
Jeg og skulle bare se idol. Men nå satt jeg meg med pumpa. Prøver å pumpe litt hver kveld
Har fått opp et lite lager i fryser nå![]()
Dere er gode jenter. Ble litt av et tempo nå. Men jeg velger å pusse tennene og komme meg i senga. Elsker at det ble en litt lettete legging i kveld, men vet jeg har en del amminger foran meg i natt også!

Ja var det jeg fant ut at var lurtDet skal jeg også begynne å gjøre, så pappan har å gi når jeg begynner i jobb![]()
Ja var det jeg fant ut at var lurt
Og vi vil så gjerne på kino snart. Prøver flaske altfor sjelden...
Dere er gode jenter. Ble litt av et tempo nå. Men jeg velger å pusse tennene og komme meg i senga. Elsker at det ble en litt lettete legging i kveld, men vet jeg har en del amminger foran meg i natt også!
Mange uker siden Lillebror fikk flaske nå...Vi øver litt hver dag, men ikke mye hell enda
Det virker som hun liker suttekoppen fra ikea best.
Mange uker siden Lillebror fikk flaske nå...
Har ikke store behovet nå, er vel derfor vi ikke husker på det.
Burde øve litt mer, gitt![]()
Ja det skjønner jeg. Går nok braDet hadde vært kjekt at hun har lært det til permisjonen er ferdig,men det får man tro![]()