Å hildrende du med skravling

Shauri

Forumet er livet
VIP
Dere er gode jenter. Ble litt av et tempo nå. Men jeg velger å pusse tennene og komme meg i senga. Elsker at det ble en litt lettete legging i kveld, men vet jeg har en del amminger foran meg i natt også!

Håper du får sovet noen timer:-) Sender sovestøv din vei:-)

Håper du får en super natt!
Vi skal se ferdig Idol, så blir det natt på meg hvertfall :D

Jeg skulle bare pumpe og så legge meg kl 21, men her sitter jeg enda og taster :eek: Er så usannsynlig tappa for krefter etter de siste nettene, for ikke å snakke om dagene med ungen som er potte sur hele dagen :( Håper hun snart blir blidere, for mannen reiser på jobbreise i neste uke og det er fare for helsa merker jeg om det skal fortsette slik når jeg er alene med henne :oops:

Jeg skulle bare pumpe og så legge meg kl 21, men her sitter jeg enda og taster :eek: Er så usannsynlig tappa for krefter etter de siste nettene, for ikke å snakke om dagene med ungen som er potte sur hele dagen :( Håper hun snart blir blidere, for mannen reiser på jobbreise i neste uke og det er fare for helsa merker jeg om det skal fortsette slik når jeg er alene med henne :oops:
Jeg har tenkt det samme!
Sliter ikke så veldig på nettene nå, men min form skranter, og Lillebror vil gjerne aktiviseres endel. Det vil ofte T også, enda han er over 4 år nå, så må jo gi han litt også. Mannen skulle egentlig bort fra mandag av, men det ble utsatt et par dager. JEg ble glad for det, enda det betyr mindre penger...

Dere er gode jenter. Ble litt av et tempo nå. Men jeg velger å pusse tennene og komme meg i senga. Elsker at det ble en litt lettete legging i kveld, men vet jeg har en del amminger foran meg i natt også!
Håper dere får en god natt begge to og våkner uthvilt i morgen.
Sov godt!! :)

Jeg har tenkt det samme!
Sliter ikke så veldig på nettene nå, men min form skranter, og Lillebror vil gjerne aktiviseres endel. Det vil ofte T også, enda han er over 4 år nå, så må jo gi han litt også. Mannen skulle egentlig bort fra mandag av, men det ble utsatt et par dager. JEg ble glad for det, enda det betyr mindre penger...
Hvis det fortsetter som nå er jeg nødt til å ta henne med meg og overnatte hos mamma et par dager i neste uke, da får jeg iallfall hvilt meg på ettermiddagene når de kommer fra jobb!
Mannen reiser på mandag og da skal vi på kontroll og få vaksine :eek: Da blir hun jo EKSTRA sur og gretten i ettertid :(

Hvis det fortsetter som nå er jeg nødt til å ta henne med meg og overnatte hos mamma et par dager i neste uke, da får jeg iallfall hvilt meg på ettermiddagene når de kommer fra jobb!
Mannen reiser på mandag og da skal vi på kontroll og få vaksine :eek: Da blir hun jo EKSTRA sur og gretten i ettertid :(

Huff, håper virkelig du får hjelp

Man må bruke den avlastningen man kan :)

Jeg har tenkt det samme!

Skjønner det ja, ikke lett å være alene med to barn og samtidig syk.

Hehe, kjenner til den, skal bare, skal bare.. Vips, så er kvelden gått;) Skjønner godt du blir sliten av all nattevåket, det ville enhver annen blitt også! Håper Hermine sover godt i natt, så a mor får seg en velfortjent god natts søvn:) Håper dette ikke vedvarer og går over igjen for tar virkelig på, hvertfall om du er alene med henne!

Jeg og skulle bare se idol. Men nå satt jeg meg med pumpa. Prøver å pumpe litt hver kveld :)
Har fått opp et lite lager i fryser nå :)

Jeg og skulle bare se idol. Men nå satt jeg meg med pumpa. Prøver å pumpe litt hver kveld :)
Har fått opp et lite lager i fryser nå :)

Det skal jeg også begynne å gjøre, så pappan har å gi når jeg begynner i jobb:-)

God natt kjære søte du:) håper du får sovet godt i natt, selv med en del amminger imellom:) Nattinatt!:sleep011

Det skal jeg også begynne å gjøre, så pappan har å gi når jeg begynner i jobb:-)
Ja var det jeg fant ut at var lurt ;)
Og vi vil så gjerne på kino snart. Prøver flaske altfor sjelden...

Ja var det jeg fant ut at var lurt ;)
Og vi vil så gjerne på kino snart. Prøver flaske altfor sjelden...

Vi øver litt hver dag, men ikke mye hell enda:-)
Det virker som hun liker suttekoppen fra ikea best.

Natta, sender sovestøv din vei:-)

Vi øver litt hver dag, men ikke mye hell enda:)
Det virker som hun liker suttekoppen fra ikea best.
Mange uker siden Lillebror fikk flaske nå...
Har ikke store behovet nå, er vel derfor vi ikke husker på det.
Burde øve litt mer, gitt :p

Mange uker siden Lillebror fikk flaske nå...
Har ikke store behovet nå, er vel derfor vi ikke husker på det.
Burde øve litt mer, gitt :p

Det hadde vært kjekt at hun har lært det til permisjonen er ferdig,men det får man tro:-)

Back
Topp