Skravlekonkskravletråd :P

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Kjør på =)

hahaha, da har vi to sånne tråder :p Er bare å skrive til krampa tar oss! :p :eek:

Ja jeg så det.... Kan ta bort denne da?

Nå håper jeg Lillebror skal sove litt igjen snart, ellers så spøker det for svømmingen vår...

Neida, vi skravler i begge så blir det flere innlegg ;) :p
Huff, ikke lett å time det der med aktiviteter og soving nei! Merka det i går når vi var på farta hele dagen, blei bare 10 minutt her og 10 minutt der o_O

Neida, vi skravler i begge så blir det flere innlegg ;) :p
Huff, ikke lett å time det der med aktiviteter og soving nei! Merka det i går når vi var på farta hele dagen, blei bare 10 minutt her og 10 minutt der o_O
Ja, men 10 minutter går overraskende bra det også har vi merket =) Da er han fit for fight igjen :p
Skulle egentlig hente T nå og ta buss kl 13, men det rekker vi ikke. Får håpe mannen er ferdig kl 14, badingen er mellom e14 og 16!

Ja, men 10 minutter går overraskende bra det også har vi merket =) Da er han fit for fight igjen :p
Skulle egentlig hente T nå og ta buss kl 13, men det rekker vi ikke. Får håpe mannen er ferdig kl 14, badingen er mellom e14 og 16!
Du skal se han sover leeeenge nå når du venter på at han skal våkne fordi dere skal rekke noe :p Slår aldri feil her!

Du skal se han sover leeeenge nå når du venter på at han skal våkne fordi dere skal rekke noe :p Slår aldri feil her!
Hehe typisk det ja
Han virker trøtt allerede, så vi får skifte litt klær og finne vognen, kanskje han får seg en liten time må øyet før vi drar!

Her er snuppa oppe og hopper igjen allerede :eek: Kan visst ikke sove bort dagen nei o_O La henne kl 12 og 12.44 var hun oppe igjen, rakk ikke å drikke opp kaffen min engang :confused:

Tyyypisk.
Lillebror var ganske grinete han, helt fra han våknet. Så nå sovnet han ganske kjapt i vogna!
Da får jeg pakket og freshet meg opp litt til svømming :D

Ehm.... Hvor i all verden er den grønne bagen vi bruker på bading?!

Ikke bare Anette som nekter å sove på dagtid med andre ord:-)
I går sov hun ikke en time tilsammen på hele dagen en gang :cat

Ikke fått gjort halvparten av det jeg hadde tenkt i dag - men fått gjort mye jeg ikke hadde tenkt.. og litt skravling - men nå skal jeg kle på daniel og trille han ut for å få seg en hvil :)

Ikke fått gjort halvparten av det jeg hadde tenkt i dag - men fått gjort mye jeg ikke hadde tenkt.. og litt skravling - men nå skal jeg kle på daniel og trille han ut for å få seg en hvil :)
Kos dere på tur :D

Kos dere:-)

Skjønne daniel gadd ikke sovne før vi kom hjem. Hehe. Så nå koser jeg meg med storebror som bygger med playmais. Må snart til med middagen.

Jeg venter på at mannen kommer hjem fra jobb, jeg har ikke fått gjort så mye jeg burde :eek:
Prioritert å kose meg med snuppa, som har sovnet igjen endelig, håper det blir en god lur :color

Jøss! Har dere begynt allerede ja!
Jeg har akkurat lagt Jenny, som hae vært våken i aaalt for mange timer i strekk. Og da blir kampen mellom mor og datter ganske heftig.:P

Jøss! Har dere begynt allerede ja!
Jeg har akkurat lagt Jenny, som hae vært våken i aaalt for mange timer i strekk. Og da blir kampen mellom mor og datter ganske heftig.:P
Overtrøtt? :)

Jeg venter på at mannen kommer hjem fra jobb, jeg har ikke fått gjort så mye jeg burde :eek:
Prioritert å kose meg med snuppa, som har sovnet igjen endelig, håper det blir en god lur :color
Jeg gjorde det klinkende klart for mannen da snuppa blei født at jeg er hjemme for å passe baby og ikke for å gjøre husarbeid;):p
Er glad for det, for mellom babypass og pumping er det ikke mye tid eller energi til overs for husarbeid:eek:

Back
Topp