Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men 10 minutter går overraskende bra det også har vi merket =) Da er han fit for fight igjenNeida, vi skravler i begge så blir det flere innlegg![]()
Huff, ikke lett å time det der med aktiviteter og soving nei! Merka det i går når vi var på farta hele dagen, blei bare 10 minutt her og 10 minutt der![]()
Du skal se han sover leeeenge nå når du venter på at han skal våkne fordi dere skal rekke noeJa, men 10 minutter går overraskende bra det også har vi merket =) Da er han fit for fight igjen
Skulle egentlig hente T nå og ta buss kl 13, men det rekker vi ikke. Får håpe mannen er ferdig kl 14, badingen er mellom e14 og 16!
Hehe typisk det jaDu skal se han sover leeeenge nå når du venter på at han skal våkne fordi dere skal rekke noeSlår aldri feil her!

Kos dere på turIkke fått gjort halvparten av det jeg hadde tenkt i dag - men fått gjort mye jeg ikke hadde tenkt.. og litt skravling - men nå skal jeg kle på daniel og trille han ut for å få seg en hvil![]()
Ikke fått gjort halvparten av det jeg hadde tenkt i dag - men fått gjort mye jeg ikke hadde tenkt.. og litt skravling - men nå skal jeg kle på daniel og trille han ut for å få seg en hvil![]()

Overtrøtt?Jøss! Har dere begynt allerede ja!
Jeg har akkurat lagt Jenny, som hae vært våken i aaalt for mange timer i strekk. Og da blir kampen mellom mor og datter ganske heftig.![]()
Jeg gjorde det klinkende klart for mannen da snuppa blei født at jeg er hjemme for å passe baby og ikke for å gjøre husarbeidJeg venter på at mannen kommer hjem fra jobb, jeg har ikke fått gjort så mye jeg burde
Prioritert å kose meg med snuppa, som har sovnet igjen endelig, håper det blir en god lur![]()