Klokken går fortsatt feilWOW! Dere er tidlig påan må jeg siKl 09.45 har jeg ikke kommet meg utav pysjen engang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klokken går fortsatt feilWOW! Dere er tidlig påan må jeg siKl 09.45 har jeg ikke kommet meg utav pysjen engang
![]()
haha, så herlig! Så lenge de smiler når de våkner så skal vi ikke klageEtter en halvtime møtte dette synet meg i hjørnet av sofaen
Vis vedlegget 5952
Jaja, fikk hvilt litt i alle fall![]()
haha, ja det stemmer jo! Husker ikke på det jegKlokken går fortsatt feil![]()

Samme som her omtrent det daNå våkna snuppa her også,sov kun i 20 min![]()
Herlig!Nå ble jeg kvalm av for mye sjokkis, litt tidlig på dagen egentlig for det![]()
hahaha, vi sendte bare rundt en sms viOff.. sitter her og skriver invitasjoner til navnefest. Og det blir så rotete når jeg skriver for hånd, men nå MÅ jeg bare bli ferdig og få sendt dem ut. Dette er straffen for å utsette ting..![]()
Bah.. Skulle bare gjort det veittu, men nå er jeg jo så godt i gang med å rote her, at det får bare gå sin gang.hahaha, vi sendte bare rundt en sms vi![]()
![]()
![]()
Bah.. Skulle bare gjort det veittu, men nå er jeg jo så godt i gang med å rote her, at det får bare gå sin gang.![]()
hehe - er morgenfugler vi!!WOW! Dere er tidlig påan må jeg siKl 09.45 har jeg ikke kommet meg utav pysjen engang
![]()
Ja, det er jo det.Koselig å få kort også da![]()
Ja, det er jo det.Men jeg er absolutt ikke av den scrapbook-typen da. Her blir det forholdsvis enkelt..
![]()
Flott at vi er to!!Jeg er IKKE flink selv hehe![]()
Flott at vi er to!!Føler at det er så mange som holder på med det, også er de så fliiinkeee.
Samme her! Jeg er ikke flink til noe spesielt, men kan litt av alt..
Er straks ferdig med invitasjonene nå, og syns det ble greit;
Vis vedlegget 6009
Vis vedlegget 6010
Takk for det.Du, de ble jo kjempefine da![]()
Jeg hadde det friskt i minne at jeg scrappa 50 bryllupsinvitasjoner i fjor vinter, så derfor blei det en sms denne gangenJa, det er jo det.Men jeg er absolutt ikke av den scrapbook-typen da. Her blir det forholdsvis enkelt..
![]()