God morn damer!
Her var vi tidlig påan idag, jeg våkna av at snuppelure lå våken på magen i senga mi kl 07
Hun var sååå fornøyd, jeg snudde henne og ga henne sutta men løpet var kjørt
Hun lå og skravla med vottene sine (som egentlig er et par sokker) i en times tid mens jeg slumra litt før vi sto opp kl 08. Hun har hatt endel mageknip i natt så mistenker at det er hirsegrøten som er årsaken, tror vi holder oss til risgrøt ei stund til da!
Er kjempeopplagt etter aaaltfor få timer søvn i natt
Jaja, er bare å kjøre på med kaffe og holde ut
Kl 09 var hun slokna i vogna for førtse blund
Idag skal søstrene mine reise hjem igjen, og jeg skal innom den nyåpna Sparkjøp butikken her for å se om jeg finner noen sparkebukser i str 80 på tilbud
Hva skal damene og babyene idag da???
Her var vi tidlig påan idag, jeg våkna av at snuppelure lå våken på magen i senga mi kl 07
Idag skal søstrene mine reise hjem igjen, og jeg skal innom den nyåpna Sparkjøp butikken her for å se om jeg finner noen sparkebukser i str 80 på tilbud
Hva skal damene og babyene idag da???
Og da var det bare og stå opp.. La han ut for første luren sin kl 08.00 og han sov i 40 min, nektet plent og sove mer.. Tok han inn og la han med meg i sofaen. Jeg fingerhekler og han ligger og leker litt med lekene sine ved siden av meg, plutselig begynner han og blø neseblod, stakkars
Så da er jeg og Emmeth i like godt humør begge 2
Jeg har ikke tid til og være så aktiv idag, men kommer sterkere tilbake i morgen da sambo er hjemme. Idag er det karneval i bhgen, så jentene fikk på seg prinsessekjoler og Tiara`r:
Mathea fikk på seg blå Askepottkjole og Neline fikk på seg Rosa Tornerosekjole
og sette meg ut i vårsola på verandaen